Átadták az első Green Pledge védjegyeket
A Green Pledge program keretében átadták az sikeres pályázóknak a Green Pledge díjakat, amelyet hét vállalat – a Dentsu, a Henkel, az E.ON, a Velux, a Mastercard, a K&H Bank és a Well PR – tíz, a környezetvédelmi és fenntarthatósági szempontok reklámozási gyakorlatban történő alkalmazását bemutató pályázata érdemelt ki.

A sikeres pályázók a Marketing Summit ünnepélyes díjátadó eseményen vehették át az elismeréseket
A három alapító szakmai szervezet a MAKSZ, az MMSZ és az ÖRT közösen döntöttek arról, hogy egy olyan programot hoznak létre, amely a reklámozási gyakorlat környezettudatos megközelítését, fontosságának kihangsúlyozását helyezi fókuszba. A sikeres pályázók: a Dentsu, a Henkel, az E.ON, a Velux, a Mastercard, a K&H Bank és a Well PR ünnepélyes díjátadó eseményen vehették át az elismeréseket. A pályázatok többek között a reklámanyagok újra felhasználását (pl. épületháló és a citylight poszterek kreatív újra-felhasználása), a karbonlábnyom alapú médiatervezést, a fenntarthatósági szempontok rendezvényen való alkalmazását és a zöld állítások megfelelő használatát mutatták be.
„Szeretném kiemelni, hogy a Green Pledge nem csak az eszméhez való csatlakozásról szól, itt több kell az ígéreteknél, itt a tettek ereje számít csak. Ezen gondolatok mentén a zsűri számára kiemelt fókuszt kaptak azok konkrét cselekvési pontok, amelyek a pályázók a reklámszakma szereplői a reklámozási gyakorlatuk során megvalósítottak”
– fogalmazott dr. Bándi Gyula a zsűri elnöke, az alapvető jogok biztosának a jövő nemzedékek érdekeinek védelmét ellátó helyettese, zöld ombudsman. A Green Pledge egy nagyszerű példa arra, hogy a szakmánk folyamatosan foglalkozik a társadalom számára aktuális és fontos területekkel és a hozzátartozó kihívásokra adott válaszok bizonyítják a szakma felelős gondolkodását.
„A pályamunkákat egy független szakértőkből álló zsűri bírálta el és érdeklődéssel vizsgálta a pályamunkákat, melyek jó példával szolgálnak a környezetvédelmi szempontokat mindinkább figyelembe vevő szakmánk számára”
– fogalmazott a dr. Megyer Örs a zsűri társelnöke, az ÖRT Tiszteletbeli Elnöke. Meggyőződésem, hogy a Green Pledge program egy követendő példa is, amely megmutatja a szakma képviselői számára, hogyan tud három szakmai szervezet közösen együtt, egy célért és hosszú távon értéket teremteni azzal, hogy összefogja, hogy összefogja és megmutatja a reklámszakma gyakorlatát és eredményeit, amelyet a környezet iránt felelős gondolkodás és magatartás hat át. – tette hozzá Gerendi Zsolt az ÖRT főtitkára a Green Pledge program egyik koordinátora.
Kapcsolódó cikkeink
Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >