Átadták az első Green Pledge védjegyeket
A Green Pledge program keretében átadták az sikeres pályázóknak a Green Pledge díjakat, amelyet hét vállalat – a Dentsu, a Henkel, az E.ON, a Velux, a Mastercard, a K&H Bank és a Well PR – tíz, a környezetvédelmi és fenntarthatósági szempontok reklámozási gyakorlatban történő alkalmazását bemutató pályázata érdemelt ki.

A sikeres pályázók a Marketing Summit ünnepélyes díjátadó eseményen vehették át az elismeréseket
A három alapító szakmai szervezet a MAKSZ, az MMSZ és az ÖRT közösen döntöttek arról, hogy egy olyan programot hoznak létre, amely a reklámozási gyakorlat környezettudatos megközelítését, fontosságának kihangsúlyozását helyezi fókuszba. A sikeres pályázók: a Dentsu, a Henkel, az E.ON, a Velux, a Mastercard, a K&H Bank és a Well PR ünnepélyes díjátadó eseményen vehették át az elismeréseket. A pályázatok többek között a reklámanyagok újra felhasználását (pl. épületháló és a citylight poszterek kreatív újra-felhasználása), a karbonlábnyom alapú médiatervezést, a fenntarthatósági szempontok rendezvényen való alkalmazását és a zöld állítások megfelelő használatát mutatták be.
„Szeretném kiemelni, hogy a Green Pledge nem csak az eszméhez való csatlakozásról szól, itt több kell az ígéreteknél, itt a tettek ereje számít csak. Ezen gondolatok mentén a zsűri számára kiemelt fókuszt kaptak azok konkrét cselekvési pontok, amelyek a pályázók a reklámszakma szereplői a reklámozási gyakorlatuk során megvalósítottak”
– fogalmazott dr. Bándi Gyula a zsűri elnöke, az alapvető jogok biztosának a jövő nemzedékek érdekeinek védelmét ellátó helyettese, zöld ombudsman. A Green Pledge egy nagyszerű példa arra, hogy a szakmánk folyamatosan foglalkozik a társadalom számára aktuális és fontos területekkel és a hozzátartozó kihívásokra adott válaszok bizonyítják a szakma felelős gondolkodását.
„A pályamunkákat egy független szakértőkből álló zsűri bírálta el és érdeklődéssel vizsgálta a pályamunkákat, melyek jó példával szolgálnak a környezetvédelmi szempontokat mindinkább figyelembe vevő szakmánk számára”
– fogalmazott a dr. Megyer Örs a zsűri társelnöke, az ÖRT Tiszteletbeli Elnöke. Meggyőződésem, hogy a Green Pledge program egy követendő példa is, amely megmutatja a szakma képviselői számára, hogyan tud három szakmai szervezet közösen együtt, egy célért és hosszú távon értéket teremteni azzal, hogy összefogja, hogy összefogja és megmutatja a reklámszakma gyakorlatát és eredményeit, amelyet a környezet iránt felelős gondolkodás és magatartás hat át. – tette hozzá Gerendi Zsolt az ÖRT főtitkára a Green Pledge program egyik koordinátora.
Kapcsolódó cikkeink
Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >