Átadták a Szentkirályi új üzemcsarnokát
Jelentősen bővíti gyártókapacitását az idén 30 éves Szentkirályi, annak az új üzemcsarnoknak köszönhetően, amelyet június 2-án adott át a cég két társtulajdonosa, Alessandro Pasquale és Balogh Levente a kormány képviselőivel közösen.

Az üzemcsarnokot Balogh Levente és Alessandro Pasquale, a Szentkirályi Magyarország társtulajdonosai, valamint Magyar Levente, a Külgazdasági és Külügyminisztérium miniszterhelyettese (középen) adták át
A beruházás első ütemében a vállalat szentkirályi telephelyén megépült gyártócsarnokban kapott helyet az új, nagy teljesítményű PET-palackozó gyártósor. A beruházásnak köszönhetően a cégcsoport legmodernebb gyártóbázisa jön létre Magyarországon. Az itt telepített palackozó technológia készen áll a 2024-ben bevezetésre kerülő betétdíjas rendszerből visszaforgatott PET-alapanyag befogadására, ezzel támogatva az iparág körforgásos működését.
A 2,8 milliárd forintos összértékű beruházás gazdaságélénkítő hatása mellett új munkahelyeket is teremt a térségben élők számára. Emellett a bővítés hosszú távra biztosítja a társaság ásványvíz-palackozó kapacitásigényeit, és lehetővé teszi a Pepsi-termékek palackozásának fokozatos visszahozatalát Magyarországra. //
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >Nemcsak nyári sláger: jegestea egész évben
A jegestea szegmens korábban jellemző szezonális jellege mára komoly átalakuláson…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >