Átadták a szarvasi Liget Hotel új wellness részlegét
Csaknem 400 millió forintból megduplázta wellness részlegét a négycsillagos szarvasi Liget Wellness és Konferencia Hotel, amely így a térség egyik legnagyobb wellness központjává fejlődött. A szálloda fejlesztéseinek átadásával a Békés megyei városban hivatalosan is megindult az idei nyári turisztikai főszezon – tájékoztatta a beruházásról az intézmény csütörtökön közleményben az MTI-t.
(fotó: szallas.hu)
A fejlesztésre a kétszáz férőhelyes hotel 210 millió forint európai uniós támogatást nyert el, amely mellé további 90 milliót kaptak a Dél-Alföldi Operatív Programból (DAOP). A nem támogatott beruházásokra az intézmény további 80 millió forintot fordított – mondta az MTI-nek Bogdán Tamás szállodavezető.
Hozzátette: a beruházás eredményeként a foglalkoztatottak létszáma 30 százalékkal, 47-re nő. Csütörtökön hivatalosan is átadták a beruházás során elkészült új épületszárnyat.
A szállodában már a projekt megkezdése előtt is termálvízzel biztosították a téli időszakban a szobák fűtését, mostantól pedig a hűtésüket is a termálvíz speciális felhasználási módjával oldják meg.
A 2007-ben épült hotelben 2013-ban 16 966, 2014-ben pedig 15 224 éjszakát töltöttek el a vendégek, az idén 18 ezer a szálloda terve. A szobák kihasználtsága tavaly 56,4 százalékos volt, az idei év első felében a mutató 58,2 százalékon állt.
Az intézmény 2014-ben – az előző évihez képest – 22 millió forinttal, 276 millió forintra növelte bevételét. Idén 300 milliós bevétel a terv – mondta az MTI-nek Bogdán Tamás. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Rasztovits Dávid: Újra felfedezi magát a turizmus 2023-ban
Felfedezi magát a turizmus 2023-ban, a szektorban már elérhetjük a…
Tovább olvasom >Átadták a turisztikai központot Barcson
Átadták a mintegy 400 millió forintból kialakított turisztikai központot Barcson…
Tovább olvasom >A Wizz Air idén több mint 4,8 millió magyarországi utasra számít
A Wizz Air magyarországi utasszáma a tavalyi több mint 3,7…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fekete új árnyalatai
Az elmúlt évben a hazai kávépiac mennyiségében csökkenő, értékében növekvő tendenciát…
Tovább olvasom >Újra lehet jelentkezni a HoReCa Hősök pályázatra!
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event Tagozata és…
Tovább olvasom >MMSZ HoReCa és Event Tagozat – marketing webshop
A METRO Gasztroakadémián tartott magarketingkommunikációs workshopot március 29-én a Magyar…
Tovább olvasom >