Átadták a „Játék egy zöldebb jövőért” promóció díjait
A „Játék egy zöldebb jövőért” fenntarthatósági promóció fődíját ünnepélyes keretek között adták át Hajdúnánáson. A Hajdúnánási Református Általános Iskola és Óvoda már másodszor nyerte el az első díjat.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
A Henkel és a Rossmann tavaly már 7. alkalommal rendezte meg a játékot. A kezdeményezés a Trade magazin Év promóciója versenyén második helyezést érdemelt ki Non food kategóriában, valamint Fenntarthatósági különdíjat is kapott.
A kampánnyal bölcsődéket, óvodákat és általános iskolákat támogat a Henkel. A promóció keretein belül a vásárlók országszerte leadhatják kiürült Henkel-termékes flakonjaikat közel 220 Rossmann-üzletben. Az üres flakonokért cserébe egy kódot kapnak, amellyel egy tetszőlegesen választott bölcsődére, óvodára vagy általános iskolára szavazhatnak, a legtöbb szavazatot kapott intézmény pedig értékes támogatásban részesül.
A minimum 200 szavazatot gyűjtő intézményeknek egy garantált 60 000 Ft értékű Henkel-Rossmann higiéniás csomagban részesülnek, a bronzérmes egy százezer, az ezüstérmes egy kétszázezer forintos sportszerutalvánnyal gazdagodik, a fődíj pedig egy kétmillió forint értékű támogatás, amelyet az intézmény játszótér építésére vagy technológiai fejlesztésre fordíthat.
Az idei év nyertesei:
1. Hajdúnánási Református Általános Iskola és Óvoda
2. Tapolcai Bárdos Lajos Általános Iskola
3. Jeruzsálem úti Tagóvoda //
Kapcsolódó cikkeink
Hajápolással egészült ki a Rossmann Rutin
2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő…
Tovább olvasom >A legszegényebb településeken élő családokat segítette a Pampers
Többszáz olyan szegény sorsú településről tudunk Magyarországon1, ahol a családok…
Tovább olvasom >Átvételi pontokat tesztel a Rossmann Németországban
Átvételi pontokat kínál a jövőben az online rendelések számára a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >