Átadták a „Játék egy zöldebb jövőért” promóció díjait
A „Játék egy zöldebb jövőért” fenntarthatósági promóció fődíját ünnepélyes keretek között adták át Hajdúnánáson. A Hajdúnánási Református Általános Iskola és Óvoda már másodszor nyerte el az első díjat.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
A Henkel és a Rossmann tavaly már 7. alkalommal rendezte meg a játékot. A kezdeményezés a Trade magazin Év promóciója versenyén második helyezést érdemelt ki Non food kategóriában, valamint Fenntarthatósági különdíjat is kapott.
A kampánnyal bölcsődéket, óvodákat és általános iskolákat támogat a Henkel. A promóció keretein belül a vásárlók országszerte leadhatják kiürült Henkel-termékes flakonjaikat közel 220 Rossmann-üzletben. Az üres flakonokért cserébe egy kódot kapnak, amellyel egy tetszőlegesen választott bölcsődére, óvodára vagy általános iskolára szavazhatnak, a legtöbb szavazatot kapott intézmény pedig értékes támogatásban részesül.
A minimum 200 szavazatot gyűjtő intézményeknek egy garantált 60 000 Ft értékű Henkel-Rossmann higiéniás csomagban részesülnek, a bronzérmes egy százezer, az ezüstérmes egy kétszázezer forintos sportszerutalvánnyal gazdagodik, a fődíj pedig egy kétmillió forint értékű támogatás, amelyet az intézmény játszótér építésére vagy technológiai fejlesztésre fordíthat.
Az idei év nyertesei:
1. Hajdúnánási Református Általános Iskola és Óvoda
2. Tapolcai Bárdos Lajos Általános Iskola
3. Jeruzsálem úti Tagóvoda //
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért…
Tovább olvasom >Nélkülöző gyerekek sportolását támogatja a Persil idei kampány
A „Persil a gyerekekért” program célja, hogy felhívja a figyelmet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >