Átadták a „Játék egy zöldebb jövőért” promóció díjait
A „Játék egy zöldebb jövőért” fenntarthatósági promóció fődíját ünnepélyes keretek között adták át Hajdúnánáson. A Hajdúnánási Református Általános Iskola és Óvoda már másodszor nyerte el az első díjat.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
A Henkel és a Rossmann tavaly már 7. alkalommal rendezte meg a játékot. A kezdeményezés a Trade magazin Év promóciója versenyén második helyezést érdemelt ki Non food kategóriában, valamint Fenntarthatósági különdíjat is kapott.
A kampánnyal bölcsődéket, óvodákat és általános iskolákat támogat a Henkel. A promóció keretein belül a vásárlók országszerte leadhatják kiürült Henkel-termékes flakonjaikat közel 220 Rossmann-üzletben. Az üres flakonokért cserébe egy kódot kapnak, amellyel egy tetszőlegesen választott bölcsődére, óvodára vagy általános iskolára szavazhatnak, a legtöbb szavazatot kapott intézmény pedig értékes támogatásban részesül.
A minimum 200 szavazatot gyűjtő intézményeknek egy garantált 60 000 Ft értékű Henkel-Rossmann higiéniás csomagban részesülnek, a bronzérmes egy százezer, az ezüstérmes egy kétszázezer forintos sportszerutalvánnyal gazdagodik, a fődíj pedig egy kétmillió forint értékű támogatás, amelyet az intézmény játszótér építésére vagy technológiai fejlesztésre fordíthat.
Az idei év nyertesei:
1. Hajdúnánási Református Általános Iskola és Óvoda
2. Tapolcai Bárdos Lajos Általános Iskola
3. Jeruzsálem úti Tagóvoda //
Kapcsolódó cikkeink
Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >A Henkel és három márkája is Magyarország vezető Superbrands márkái között
A Henkel Magyarország ismét elnyerte a Business Superbrands címet. Emellett…
Tovább olvasom >Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >