Átadták a 4. Art is Business Díjakat a művészet vállalati támogatóinak
Negyedik alkalommal és öt kategóriában adták át az ország egyetlen vállalati és művészeti világ összekapcsolódásait díjazó elismerését, az Art is Business Díjat. A díjazottak azok a felelősen és értékalapon gondolkodó magánemberek és vállalatok voltak idén is, akik komolyan közösséget vállaltak a művészeti piac szereplőivel és különböző motivációk mentén működtek velük együtt. Az idei alkalommal Dinyés Dániel karmester, zeneszerző, Dr. Vasas Norbert, a Győri Balett mecénása, a BMW Group Magyarország és a KMPG érdemelték ki Ábel Tamás üvegművész alkotását. A kétévente meghirdetett kulturális turizmus díj kategóriájában Pécs vihette haza az elismerést.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/12/Art-is-Business-Di%CC%81j-2022-Nyertesek.jpg)
Az idei Art is Business díjazottak
A 2019-óta működő Art is Business egy tudásmegosztáson alapuló közösségi platform, amely lehetőséget teremt együttműködések létrejöttére a forprofit és a művészeti szereplők között. Képzéseket, tanfolyamokat szervez, médiumot üzemeltet, projekteket hoz létre és nemzetközi szakembereket hoz el Magyarországra annak érdekében, hogy a művészeti világ üzleti gondolkodása kialakulhasson és a szereplők másként tekintsenek a stratégia alkotásra és a menedzsmenti építkezésre. Ezek mellett pedig a vállalati szektor művészet iránti nyitottságát és érzékenyítését tűzte zászlajára, hogy minél több és értékesebb közös projekt indulhasson el.
2019-ben először ítélték oda az Art is Business Díjakat, akkor is 5 kategóriában. A vállalati kategóriákban minden esetben maguk a cégek küldhetik el a pályázataikat, amelyben kifejthetik a kulturális elképzeléseket, lépéseiket és felmutathatják, milyen stratégia mentén gondolkodnak az együttműködésekről. A mecénás kategóriában a művészeti szektor szereplői jelölhetik azokat a magánembereket, akikről úgy vélik, sokat segítenek nekik bármilyen formában az adott évben, vagy akár hosszútávon.
A Fidelio magazinnal közös díj a Kulturális mecénás kategóriája, amelyben a médium olyan művészeket terjeszt fel a kuratóriumnak, akik saját erejükből támogatják a saját kulturális közegüket.
2020 óta kétévente adják át a Kulturális turizmus díjat, amely kimondottan azoknak a településeknek jár, akik stratégiai szinten gondolkodnak a művészeti és kulturális értékeikkel.
A 2022-es díjazottak:
Vállalati díj: BMW Group Magyarország – VIDEO
Vállalati és művészeti projekt: KPMG – Come as you are kiállítás – VIDEO
Fidelio – Kulturális mecénás: Dinyés Dániel zeneszerző, karmester – VIDEO
Forprofit mecénás: Dr. Vasas Norbert, a Győri Balett támogatója – VIDEO
Kulturális turizmus: Pécs – VIDEO
Kapcsolódó cikkeink
Díjazzák a kulturális turizmus területén kiemelkedő településeket
Az Art is Business olyan értékteremtő és -megóvó platform, amely…
Tovább olvasom >Kreativitás és művészeti szaktudás, mint az üzleti siker alapja?
Releváns kérdés, hogy azok, akik művészeti és kulturális területen mozognak…
Tovább olvasom >Három magyar nonprofit szervezetet támogat a Starbucks Alapítvány Global Community Impact Grant programja
A szervezeteket magyar Starbucks partnerek jelölték, akik összesen közel húszmillió…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >