Árverseny a dubai csokiért: a Lidl újabb kedvezménnyel robbantott

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 12. 17. 11:10

Újabb fordulatot vett a dubai csoki árversenye: a Lidl most még kedvezőbb áron kínálja a népszerű édességet, mint a múlt héten. A diszkontlánc a TikTokon jelentette be, hogy december 15-től a 200 grammos dubai csokit 2399 forintért lehet megvásárolni. A hír különösen annak fényében érdekes, hogy a múlt héten a kisebb, 100 grammos kiszerelés került ennél magasabb összegbe – mutat rá a Pénzcentrum.

A nagy csokiháború

A dubai csoki a 2024-es év slágerterméke lehet, a népszerűsége miatt a nagy áruházláncok között kemény árverseny indult. A Lidl, az Aldi és az Auchan egymás után dobták piacra saját akcióikat:

  • Aldi: december 15-től a 90 grammos dubai csoki ára 1499 forint, míg a kisebb, 30 grammos szelet 499 forintba kerül.
  • Lidl: a múlt héten először 2999 forintért hirdette a 100 grammos táblát, majd az akciós napon 2499 forintra csökkentette az árat.
  • Auchan: szintén múlt csütörtöktől 2499 forintért kínálta a 100 grammos változatot.

Most azonban a Lidl újabb lépéssel rukkolt elő: 2399 forintért árulja a 200 grammos dubai csokit. Ezzel jelentős előnyt szerzett, hiszen az előző heti árakhoz képest lényegesen kedvezőbb ajánlatot nyújt.

„Habibi, come to Lidl!”

A bejelentés stílusosan a TikTokon történt:

„Habibi, come to Lidl! 12.15-től érkezik a 200 grammos Dubai csoki, ráadásul 2399 Forintért! A kilós árat bárki megirigyelné, hiszen 11.995 Ft/kg áron lesz elérhető! Ezt még a sejk sem sejthette!”

Miért fontos ez?

Az árverseny intenzitását mutatja, hogy a diszkontláncok folyamatosan csökkentik az árakat, miközben a vásárlók óriási érdeklődést mutatnak a dubai csoki iránt. Azok, akik a múlt héten két darab 100 grammos táblát vásároltak 2499 forintos áron, most csalódottak lehetnek, hiszen a 200 grammos kiszerelés most olcsóbban kapható.

A dubai csoki háború hatása

A dubai csoki iránti kereslet az ünnepi szezon közeledtével még tovább fokozódhat. Az áruházláncok közötti verseny pedig azt jelzi, hogy a vásárlók kedvéért még nagyobb kedvezmények és akciók várhatóak a jövőben.

A Lidl mostani lépése azt mutatja, hogy a csokoládé árversenyben még korántsem osztották ki az utolsó lapokat, a vásárlók pedig nyertesei lehetnek ennek a piaci versengésnek.

Kapcsolódó cikkeink