Árverseny a dubai csokiért: a Lidl újabb kedvezménnyel robbantott
Újabb fordulatot vett a dubai csoki árversenye: a Lidl most még kedvezőbb áron kínálja a népszerű édességet, mint a múlt héten. A diszkontlánc a TikTokon jelentette be, hogy december 15-től a 200 grammos dubai csokit 2399 forintért lehet megvásárolni. A hír különösen annak fényében érdekes, hogy a múlt héten a kisebb, 100 grammos kiszerelés került ennél magasabb összegbe – mutat rá a Pénzcentrum.
A nagy csokiháború
A dubai csoki a 2024-es év slágerterméke lehet, a népszerűsége miatt a nagy áruházláncok között kemény árverseny indult. A Lidl, az Aldi és az Auchan egymás után dobták piacra saját akcióikat:
- Aldi: december 15-től a 90 grammos dubai csoki ára 1499 forint, míg a kisebb, 30 grammos szelet 499 forintba kerül.
- Lidl: a múlt héten először 2999 forintért hirdette a 100 grammos táblát, majd az akciós napon 2499 forintra csökkentette az árat.
- Auchan: szintén múlt csütörtöktől 2499 forintért kínálta a 100 grammos változatot.
Most azonban a Lidl újabb lépéssel rukkolt elő: 2399 forintért árulja a 200 grammos dubai csokit. Ezzel jelentős előnyt szerzett, hiszen az előző heti árakhoz képest lényegesen kedvezőbb ajánlatot nyújt.
„Habibi, come to Lidl!”
A bejelentés stílusosan a TikTokon történt:
„Habibi, come to Lidl! 12.15-től érkezik a 200 grammos Dubai csoki, ráadásul 2399 Forintért! A kilós árat bárki megirigyelné, hiszen 11.995 Ft/kg áron lesz elérhető! Ezt még a sejk sem sejthette!”
Miért fontos ez?
Az árverseny intenzitását mutatja, hogy a diszkontláncok folyamatosan csökkentik az árakat, miközben a vásárlók óriási érdeklődést mutatnak a dubai csoki iránt. Azok, akik a múlt héten két darab 100 grammos táblát vásároltak 2499 forintos áron, most csalódottak lehetnek, hiszen a 200 grammos kiszerelés most olcsóbban kapható.
A dubai csoki háború hatása
A dubai csoki iránti kereslet az ünnepi szezon közeledtével még tovább fokozódhat. Az áruházláncok közötti verseny pedig azt jelzi, hogy a vásárlók kedvéért még nagyobb kedvezmények és akciók várhatóak a jövőben.
A Lidl mostani lépése azt mutatja, hogy a csokoládé árversenyben még korántsem osztották ki az utolsó lapokat, a vásárlók pedig nyertesei lehetnek ennek a piaci versengésnek.
Kapcsolódó cikkeink
Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sorban állnak az angyalhaj csokis fagylaltért
Elsőként készített fagylaltot angyalhaj csokoládéból Magyarországon Jakabfi Dávid patissier, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Automatizálással gyorsítja az élelmiszer-házhozszállítást Szingapúrban a Foodpanda
Teljes mértékben automatizálja szingapúri „dark store” raktárait a Foodpanda annak…
Tovább olvasom >