Áruhiány a bátortalan kereskedők miatt
Hiánycikk sok termék az amerikai áruházakban, a kereskedők a gazdasági válság, a bizonytalan kereslet miatt ugyanis az ünnepi bevásárló szezon közeledtével sem mernek bátran készletezni.
Az áruházak rettegnek attól, hogy túl sokat rendeljenek egy-egy árucikkből, és eladatlan készleteket halmozzanak fel. A fogyasztók a karácsony közeledtével némileg többet költenek, de már nincsenek a régebben szokásos vásárlói rohamok. Az áruházak emlékeznek arra, hogy a vevők már tavaly év végén is visszafogottan költekeztek. Akkor a túl nagy megrendelt készletek a három évtized óta legalacsonyabb vásárlókedv miatt eladhatatlannak bizonyultak, és a kereskedők jelentős leértékelésekre kényszerültek, kevés profitot realizáltak.
A vásárlói viselkedésre reagáló kereskedők óvatos magatartása hetekkel karácsony előtt azt eredményezi, hogy a népszerű játékok, termékek hiánycikké válnak – közli a The Washington Times nyomán az MTI-Eco.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >