Áruhiány a bátortalan kereskedők miatt
Hiánycikk sok termék az amerikai áruházakban, a kereskedők a gazdasági válság, a bizonytalan kereslet miatt ugyanis az ünnepi bevásárló szezon közeledtével sem mernek bátran készletezni.
Az áruházak rettegnek attól, hogy túl sokat rendeljenek egy-egy árucikkből, és eladatlan készleteket halmozzanak fel. A fogyasztók a karácsony közeledtével némileg többet költenek, de már nincsenek a régebben szokásos vásárlói rohamok. Az áruházak emlékeznek arra, hogy a vevők már tavaly év végén is visszafogottan költekeztek. Akkor a túl nagy megrendelt készletek a három évtized óta legalacsonyabb vásárlókedv miatt eladhatatlannak bizonyultak, és a kereskedők jelentős leértékelésekre kényszerültek, kevés profitot realizáltak.
A vásárlói viselkedésre reagáló kereskedők óvatos magatartása hetekkel karácsony előtt azt eredményezi, hogy a népszerű játékok, termékek hiánycikké válnak – közli a The Washington Times nyomán az MTI-Eco.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >