Fizikai üzletek nyitását tervezi az Amazon
A Wall Street Journal szerint az Amazon az áruházakhoz hasonló több nagy fizikai kiskereskedelmi üzlet megnyitását tervezi az Egyesült Államokban – írja az origo. A vállalat célja, hogy növelje ruházati- és háztartási cikkeinek, illetve elektronikai és egyéb termékeinek eladásait.
Az Amazon több nagyobb fizikai üzlet megnyitását tervezi az Egyesült Államokban, melyek közül az elsők némelyike Ohioban és Kaliforniában nyílik majd meg. Az üzlethelyiségek körülbelül 2.800 négyzetméter nagyságúak lesznek, melyek méretüket tekintve hatalmas növekedést jelentenek a óriásvállalat Amazon Go élelmiszerboltjaihoz képest.
A Breitbart News szerint az üzletek állítólag úgy fognak kinézni, mint egy lekicsinyített Bloomingdale vagy Nordstrom bolt. Továbbá a legnépszerűbb márkák és a cég saját termékei lesznek elérhetők a vásárlók számára. A vállalat arra számít, hogy a fizikai áruházak megnyitásával tovább növeli majd termékeinek eladásait annak ellenére, hogy a WELLS FARGO SZERINT JELENLEG IS AZ AMAZON A LEGNAGYOBB RUHÁZATI ELADÓ AZ EGYESÜLT ÁLLAMOKBAN.
A fizikai üzletek népszerűsége jelentősen visszaesett az elmúlt években, ami részben az e-kereskedelem folyamatos növekedésének köszönhető, amelyhez az Amazon nagyban hozzájárult. Mindemellett a koronavírus terjedésének megelőzése érdekében hozott korlátozások is tovább gyengítették a fizikai üzletek bevételét, míg az online vásárlás népszerűsége az egekbe szökött. Ennek ellenére az elemzők úgy gondolják, hogy az áruházak a következő hónapokban erős eladási számokat produkálnak majd az Egyesült Államokban, mivel sok vállalat olcsóbban árulja termékeit, hogy becsalogassa az embereket üzleteibe. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >Royal Mail-lel együttműködve csomagautomatákkal bővíti szolgáltatásait a brit Co-op
A Co-op az első brit kényelmi üzletlánc, amely új csomagautomata-hálózat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >