Fizikai üzletek nyitását tervezi az Amazon
A Wall Street Journal szerint az Amazon az áruházakhoz hasonló több nagy fizikai kiskereskedelmi üzlet megnyitását tervezi az Egyesült Államokban – írja az origo. A vállalat célja, hogy növelje ruházati- és háztartási cikkeinek, illetve elektronikai és egyéb termékeinek eladásait.
Az Amazon több nagyobb fizikai üzlet megnyitását tervezi az Egyesült Államokban, melyek közül az elsők némelyike Ohioban és Kaliforniában nyílik majd meg. Az üzlethelyiségek körülbelül 2.800 négyzetméter nagyságúak lesznek, melyek méretüket tekintve hatalmas növekedést jelentenek a óriásvállalat Amazon Go élelmiszerboltjaihoz képest.
A Breitbart News szerint az üzletek állítólag úgy fognak kinézni, mint egy lekicsinyített Bloomingdale vagy Nordstrom bolt. Továbbá a legnépszerűbb márkák és a cég saját termékei lesznek elérhetők a vásárlók számára. A vállalat arra számít, hogy a fizikai áruházak megnyitásával tovább növeli majd termékeinek eladásait annak ellenére, hogy a WELLS FARGO SZERINT JELENLEG IS AZ AMAZON A LEGNAGYOBB RUHÁZATI ELADÓ AZ EGYESÜLT ÁLLAMOKBAN.
A fizikai üzletek népszerűsége jelentősen visszaesett az elmúlt években, ami részben az e-kereskedelem folyamatos növekedésének köszönhető, amelyhez az Amazon nagyban hozzájárult. Mindemellett a koronavírus terjedésének megelőzése érdekében hozott korlátozások is tovább gyengítették a fizikai üzletek bevételét, míg az online vásárlás népszerűsége az egekbe szökött. Ennek ellenére az elemzők úgy gondolják, hogy az áruházak a következő hónapokban erős eladási számokat produkálnak majd az Egyesült Államokban, mivel sok vállalat olcsóbban árulja termékeit, hogy becsalogassa az embereket üzleteibe. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >AI-jal gyorsítja az Amazon az aznapi kiszállítást Európában
Az Amazon bejelentette, hogy a következő 12 hónapban 20 új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >