Fizikai üzletek nyitását tervezi az Amazon
A Wall Street Journal szerint az Amazon az áruházakhoz hasonló több nagy fizikai kiskereskedelmi üzlet megnyitását tervezi az Egyesült Államokban – írja az origo. A vállalat célja, hogy növelje ruházati- és háztartási cikkeinek, illetve elektronikai és egyéb termékeinek eladásait.
Az Amazon több nagyobb fizikai üzlet megnyitását tervezi az Egyesült Államokban, melyek közül az elsők némelyike Ohioban és Kaliforniában nyílik majd meg. Az üzlethelyiségek körülbelül 2.800 négyzetméter nagyságúak lesznek, melyek méretüket tekintve hatalmas növekedést jelentenek a óriásvállalat Amazon Go élelmiszerboltjaihoz képest.
A Breitbart News szerint az üzletek állítólag úgy fognak kinézni, mint egy lekicsinyített Bloomingdale vagy Nordstrom bolt. Továbbá a legnépszerűbb márkák és a cég saját termékei lesznek elérhetők a vásárlók számára. A vállalat arra számít, hogy a fizikai áruházak megnyitásával tovább növeli majd termékeinek eladásait annak ellenére, hogy a WELLS FARGO SZERINT JELENLEG IS AZ AMAZON A LEGNAGYOBB RUHÁZATI ELADÓ AZ EGYESÜLT ÁLLAMOKBAN.
A fizikai üzletek népszerűsége jelentősen visszaesett az elmúlt években, ami részben az e-kereskedelem folyamatos növekedésének köszönhető, amelyhez az Amazon nagyban hozzájárult. Mindemellett a koronavírus terjedésének megelőzése érdekében hozott korlátozások is tovább gyengítették a fizikai üzletek bevételét, míg az online vásárlás népszerűsége az egekbe szökött. Ennek ellenére az elemzők úgy gondolják, hogy az áruházak a következő hónapokban erős eladási számokat produkálnak majd az Egyesült Államokban, mivel sok vállalat olcsóbban árulja termékeit, hogy becsalogassa az embereket üzleteibe. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Márkaüzletet nyit a Clinique az Amazonon
Az Estee Lauder vállalathoz tartozó Clinique tovább növeli digitális kereskedelmi…
Tovább olvasom >Az év toptrendje a mesterséges intelligencia
Az idei év nemzetközi sajtóban megjelent trendelőrejelzései mind a fogyasztók,…
Tovább olvasom >Okos bevásárlókocsit tesztel a belga Colruyt
A vásárlók által belehelyezett termékeket beolvasó és a vásárlás befejeztével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >