Arra kéri vásárlóit a Tesco, hogy mérjék le szemetesük súlyát
A Tesco a Hubbabbal társulva 6 hetes kísérleti projektet indított, melynek célja a brit háztartások által termelt évi 6,6 millió tonna élelmiszer-hulladék mennyiségének csökkentése.
A projektben a fogyasztókat arra kérik, kutassák át kukáikat, mérjék le és jegyezzék fel mindennap a szemétbe került élelmiszer-hulladékot. Ennek fényében a vásárlók étrendtervezési, élelmiszer-tárolási és maradékfelhasználási tippeket-segítséget kapnak. Jó hasznát vehetik e támogatásnak, hiszen azon túl, hogy az élelmiszer-hulladék negatív hatással van a környezetre, a háztartásoknak havonta akár 60 fontjába is kerülhet.
Az időzítés nem véletlen, hiszen a karantén drámai változást hozott a britek vásárlási és főzési szokásaiban. Egy új Tesco-felmérés szerint 67% immár másként gondolkodik az élelmiszerről és 29% jobban is értékeli azt. A megkérdezett 2000 felnőtt 35%-a kevesebb élelmiszert dobott ki a karantén alatt, és 75% jelezte, hogy ezt a szokását a korlátozások feloldását követően is megtartotta.
Kapcsolódó cikkeink
A német kiskereskedők 60%-a hirdet a közösségi médiában
Egy friss felmérés szerint Németországban a kiskereskedők közel 60%-a használ…
Tovább olvasom >A kisvállalkozások 83%-a számára létfontosságúak a házhozszállító platformok
A Wolt nemzetközi kutatása szerint a kereskedők 83%-a nélkülözhetetlennek tartja…
Tovább olvasom >Egyre több vásárló nézi meg tüzetesen az élelmiszercímkéket
Egy friss amerikai felmérés szerint a vásárlók nagy része a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Túl szigorú a digitális innovációkra vonatkozó szabályozás?
Felszólította a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) az új német kormányt,…
Tovább olvasom >Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >Az AI segítheti a svájci Lidl klímasemlegességi törekvését
A Lidl mesterséges intelligenciával támogatott eszközt tesztel Svájcban, amely lehetővé…
Tovább olvasom >