Arra kéri vásárlóit a Tesco, hogy mérjék le szemetesük súlyát
A Tesco a Hubbabbal társulva 6 hetes kísérleti projektet indított, melynek célja a brit háztartások által termelt évi 6,6 millió tonna élelmiszer-hulladék mennyiségének csökkentése.
A projektben a fogyasztókat arra kérik, kutassák át kukáikat, mérjék le és jegyezzék fel mindennap a szemétbe került élelmiszer-hulladékot. Ennek fényében a vásárlók étrendtervezési, élelmiszer-tárolási és maradékfelhasználási tippeket-segítséget kapnak. Jó hasznát vehetik e támogatásnak, hiszen azon túl, hogy az élelmiszer-hulladék negatív hatással van a környezetre, a háztartásoknak havonta akár 60 fontjába is kerülhet.
Az időzítés nem véletlen, hiszen a karantén drámai változást hozott a britek vásárlási és főzési szokásaiban. Egy új Tesco-felmérés szerint 67% immár másként gondolkodik az élelmiszerről és 29% jobban is értékeli azt. A megkérdezett 2000 felnőtt 35%-a kevesebb élelmiszert dobott ki a karantén alatt, és 75% jelezte, hogy ezt a szokását a korlátozások feloldását követően is megtartotta.
Kapcsolódó cikkeink
Alig vásárolnak a németek a közösségi médián keresztül
A német vásárlók körében továbbra sem terjedt el a közösségi…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Tojásválság küszöbén állunk?
Az amerikai és európai piacokon egyaránt áremelkedést tapasztalnak – a…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >