Arra kéri vásárlóit a Tesco, hogy mérjék le szemetesük súlyát
A Tesco a Hubbabbal társulva 6 hetes kísérleti projektet indított, melynek célja a brit háztartások által termelt évi 6,6 millió tonna élelmiszer-hulladék mennyiségének csökkentése.
A projektben a fogyasztókat arra kérik, kutassák át kukáikat, mérjék le és jegyezzék fel mindennap a szemétbe került élelmiszer-hulladékot. Ennek fényében a vásárlók étrendtervezési, élelmiszer-tárolási és maradékfelhasználási tippeket-segítséget kapnak. Jó hasznát vehetik e támogatásnak, hiszen azon túl, hogy az élelmiszer-hulladék negatív hatással van a környezetre, a háztartásoknak havonta akár 60 fontjába is kerülhet.
Az időzítés nem véletlen, hiszen a karantén drámai változást hozott a britek vásárlási és főzési szokásaiban. Egy új Tesco-felmérés szerint 67% immár másként gondolkodik az élelmiszerről és 29% jobban is értékeli azt. A megkérdezett 2000 felnőtt 35%-a kevesebb élelmiszert dobott ki a karantén alatt, és 75% jelezte, hogy ezt a szokását a korlátozások feloldását követően is megtartotta.
Kapcsolódó cikkeink
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten…
Tovább olvasom >Nem bolygatja meg a kézbesítési piacot az MPL-rendelet
A webáruházak 2024. március 28-tól kötelesek a Magyar Posta kézbesítési szolgáltatásait…
Tovább olvasom >Nem hajlandók a németek többet fizetni a fenntarthatóbb kozmetikumokért
Amikor a kozmetikai termékek fenntarthatóságáról van szó, a németek elsősorban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >