Árplafont vezet be a napi fogyasztási cikkekre a Coop Norvégiában
Mintegy kétszáz napi fogyasztási cikknek rögzíti az árait a Coop Norge az év végéig a magas inflációs ráta által érintett fogyasztói költések védelme céljából.
Az árplafon azonnal hatályba lép valamennyi Coop Norge láncban, így az Extra és Obs! diszkontláncokban, valamint a Coop Mega szupermarketláncban és a Coop Prix, Coop Marked és Matkroken kisboltokban is.
A többek között zöldség-gyümölcsöt, frissárut, felvágottakat is magába foglaló 200 termék kiválasztásakor a döntéshozók egyedülálló vásárlói insightot alkalmaztak.
Kapcsolódó cikkeink
Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >A vásárlók 98%-a használja a közösségi médiát termékkeresésre
Az elmúlt 12 hónapban az európai fogyasztók 99 százaléka változtatott…
Tovább olvasom >Átstrukturálódott a baromfi fogyasztása hazánkban
Csorbai Attila, a Baromfi Termék Tanács elnöke az Inforádióban beszélt…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >