Árplafont vezet be a napi fogyasztási cikkekre a Coop Norvégiában
Mintegy kétszáz napi fogyasztási cikknek rögzíti az árait a Coop Norge az év végéig a magas inflációs ráta által érintett fogyasztói költések védelme céljából.
Az árplafon azonnal hatályba lép valamennyi Coop Norge láncban, így az Extra és Obs! diszkontláncokban, valamint a Coop Mega szupermarketláncban és a Coop Prix, Coop Marked és Matkroken kisboltokban is.
A többek között zöldség-gyümölcsöt, frissárut, felvágottakat is magába foglaló 200 termék kiválasztásakor a döntéshozók egyedülálló vásárlói insightot alkalmaztak.
Kapcsolódó cikkeink
Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >A vásárlók 98%-a használja a közösségi médiát termékkeresésre
Az elmúlt 12 hónapban az európai fogyasztók 99 százaléka változtatott…
Tovább olvasom >Átstrukturálódott a baromfi fogyasztása hazánkban
Csorbai Attila, a Baromfi Termék Tanács elnöke az Inforádióban beszélt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >