Árpa- és kölesrizottóval bővíti termékcsaládját a MAGGI®
Igazi újdonsággal jelentkezik a magyar piacon a Nestlé konyhai termékeket magában foglaló márkája, a MAGGI®: árpagyöngyből és kölesből készült rizottóval bővíti termékportfólióját, emellett pedig carnaroli rizsből készült háromféle variánst is bemutat.
A Nestlé a fogyasztói trendekre reagálva fejlesztette ki a kiegyensúlyozott étrendbe beilleszthető MAGGI® Kaszotto és Rizottó termékcsaládját, amelyek tápláló gabonából vagy rizsből, és egy tasak illatos szószalapból állnak. Az ízletes egytálételek gyors és könnyű megoldást jelenthetnek azoknak, akik most több időt töltenek főzéssel otthonukban, és odafigyelnek a változatos, egészségtudatos táplálkozásra. A köles- vagy árpaalapú termékek húsmentesen is fogyaszthatók, például párolt vagy friss zöldségekkel, gombával, tofuval vagy akár grill sajttal, hiszen a zöldség, a gabonaalap és a tejtermék együtt komplett fehérjeforrást biztosít, így csirkehús nélkül is teljes értékű fogásokat varázsolhatunk.
A köles az árpával együtt nagy hagyományra tekint vissza a táplálkozás történetében, hiszen már elődeink is előszeretettel fogyasztották őket. Az árpás MAGGI® Kaszotto gombás ízesítéssel, a köleses pedig négysajtos szószalappal kerül a boltok polcaira.
A MAGGI® Rizottó termékek kiváló megoldást jelenthetnek azoknak, akiknek fontos, hogy gyorsan elkészíthető, tápláló, ízletes fogásokat készíthessenek családjuk számára. A MAGGI® Rizottó a készítmények alapját képező carnaroli rizsnek köszönheti „al dente” textúráját. A Rizottó termékek gombás-parmezános, paradicsomos-paprikás és parmezános-sáfrányos ízesítésű változatokban érhetők el.
Kapcsolódó cikkeink
Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >A testsúlykontrollt támogató italt dob piacra a Nestlé
A Boost étkezés előtti ital a globális élelmiszeróriás legújabb terméke,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >