Árpa- és kölesrizottóval bővíti termékcsaládját a MAGGI®
Igazi újdonsággal jelentkezik a magyar piacon a Nestlé konyhai termékeket magában foglaló márkája, a MAGGI®: árpagyöngyből és kölesből készült rizottóval bővíti termékportfólióját, emellett pedig carnaroli rizsből készült háromféle variánst is bemutat.
A Nestlé a fogyasztói trendekre reagálva fejlesztette ki a kiegyensúlyozott étrendbe beilleszthető MAGGI® Kaszotto és Rizottó termékcsaládját, amelyek tápláló gabonából vagy rizsből, és egy tasak illatos szószalapból állnak. Az ízletes egytálételek gyors és könnyű megoldást jelenthetnek azoknak, akik most több időt töltenek főzéssel otthonukban, és odafigyelnek a változatos, egészségtudatos táplálkozásra. A köles- vagy árpaalapú termékek húsmentesen is fogyaszthatók, például párolt vagy friss zöldségekkel, gombával, tofuval vagy akár grill sajttal, hiszen a zöldség, a gabonaalap és a tejtermék együtt komplett fehérjeforrást biztosít, így csirkehús nélkül is teljes értékű fogásokat varázsolhatunk.
A köles az árpával együtt nagy hagyományra tekint vissza a táplálkozás történetében, hiszen már elődeink is előszeretettel fogyasztották őket. Az árpás MAGGI® Kaszotto gombás ízesítéssel, a köleses pedig négysajtos szószalappal kerül a boltok polcaira.
A MAGGI® Rizottó termékek kiváló megoldást jelenthetnek azoknak, akiknek fontos, hogy gyorsan elkészíthető, tápláló, ízletes fogásokat készíthessenek családjuk számára. A MAGGI® Rizottó a készítmények alapját képező carnaroli rizsnek köszönheti „al dente” textúráját. A Rizottó termékek gombás-parmezános, paradicsomos-paprikás és parmezános-sáfrányos ízesítésű változatokban érhetők el.
Kapcsolódó cikkeink
Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >Maggi Magic Asia pirított tészták friss hozzávalókkal
Gyakran elgondolkodsz azon, hogyan dobd fel a kedvenc tésztáidat? Próbáld…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >