Árpa- és kölesrizottóval bővíti termékcsaládját a MAGGI®
Igazi újdonsággal jelentkezik a magyar piacon a Nestlé konyhai termékeket magában foglaló márkája, a MAGGI®: árpagyöngyből és kölesből készült rizottóval bővíti termékportfólióját, emellett pedig carnaroli rizsből készült háromféle variánst is bemutat.
A Nestlé a fogyasztói trendekre reagálva fejlesztette ki a kiegyensúlyozott étrendbe beilleszthető MAGGI® Kaszotto és Rizottó termékcsaládját, amelyek tápláló gabonából vagy rizsből, és egy tasak illatos szószalapból állnak. Az ízletes egytálételek gyors és könnyű megoldást jelenthetnek azoknak, akik most több időt töltenek főzéssel otthonukban, és odafigyelnek a változatos, egészségtudatos táplálkozásra. A köles- vagy árpaalapú termékek húsmentesen is fogyaszthatók, például párolt vagy friss zöldségekkel, gombával, tofuval vagy akár grill sajttal, hiszen a zöldség, a gabonaalap és a tejtermék együtt komplett fehérjeforrást biztosít, így csirkehús nélkül is teljes értékű fogásokat varázsolhatunk.
A köles az árpával együtt nagy hagyományra tekint vissza a táplálkozás történetében, hiszen már elődeink is előszeretettel fogyasztották őket. Az árpás MAGGI® Kaszotto gombás ízesítéssel, a köleses pedig négysajtos szószalappal kerül a boltok polcaira.
A MAGGI® Rizottó termékek kiváló megoldást jelenthetnek azoknak, akiknek fontos, hogy gyorsan elkészíthető, tápláló, ízletes fogásokat készíthessenek családjuk számára. A MAGGI® Rizottó a készítmények alapját képező carnaroli rizsnek köszönheti „al dente” textúráját. A Rizottó termékek gombás-parmezános, paradicsomos-paprikás és parmezános-sáfrányos ízesítésű változatokban érhetők el.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >Az idei F&B innovációkat az egészség és fenntarthatóság vezérelheti
Az egyéni jóllét iránti vágy és a bolygó egészsége miatti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >