Árpa- és kölesrizottóval bővíti termékcsaládját a MAGGI®
Igazi újdonsággal jelentkezik a magyar piacon a Nestlé konyhai termékeket magában foglaló márkája, a MAGGI®: árpagyöngyből és kölesből készült rizottóval bővíti termékportfólióját, emellett pedig carnaroli rizsből készült háromféle variánst is bemutat.
A Nestlé a fogyasztói trendekre reagálva fejlesztette ki a kiegyensúlyozott étrendbe beilleszthető MAGGI® Kaszotto és Rizottó termékcsaládját, amelyek tápláló gabonából vagy rizsből, és egy tasak illatos szószalapból állnak. Az ízletes egytálételek gyors és könnyű megoldást jelenthetnek azoknak, akik most több időt töltenek főzéssel otthonukban, és odafigyelnek a változatos, egészségtudatos táplálkozásra. A köles- vagy árpaalapú termékek húsmentesen is fogyaszthatók, például párolt vagy friss zöldségekkel, gombával, tofuval vagy akár grill sajttal, hiszen a zöldség, a gabonaalap és a tejtermék együtt komplett fehérjeforrást biztosít, így csirkehús nélkül is teljes értékű fogásokat varázsolhatunk.
A köles az árpával együtt nagy hagyományra tekint vissza a táplálkozás történetében, hiszen már elődeink is előszeretettel fogyasztották őket. Az árpás MAGGI® Kaszotto gombás ízesítéssel, a köleses pedig négysajtos szószalappal kerül a boltok polcaira.
A MAGGI® Rizottó termékek kiváló megoldást jelenthetnek azoknak, akiknek fontos, hogy gyorsan elkészíthető, tápláló, ízletes fogásokat készíthessenek családjuk számára. A MAGGI® Rizottó a készítmények alapját képező carnaroli rizsnek köszönheti „al dente” textúráját. A Rizottó termékek gombás-parmezános, paradicsomos-paprikás és parmezános-sáfrányos ízesítésű változatokban érhetők el.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Eltűnt a nevető nyuszi a Nesquik mexikói dobozáról
Mexikóban többé nem szerepel a jól ismert nevető nyuszifigura a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >