Árpa- és kölesrizottóval bővíti termékcsaládját a MAGGI®
Igazi újdonsággal jelentkezik a magyar piacon a Nestlé konyhai termékeket magában foglaló márkája, a MAGGI®: árpagyöngyből és kölesből készült rizottóval bővíti termékportfólióját, emellett pedig carnaroli rizsből készült háromféle variánst is bemutat.
A Nestlé a fogyasztói trendekre reagálva fejlesztette ki a kiegyensúlyozott étrendbe beilleszthető MAGGI® Kaszotto és Rizottó termékcsaládját, amelyek tápláló gabonából vagy rizsből, és egy tasak illatos szószalapból állnak. Az ízletes egytálételek gyors és könnyű megoldást jelenthetnek azoknak, akik most több időt töltenek főzéssel otthonukban, és odafigyelnek a változatos, egészségtudatos táplálkozásra. A köles- vagy árpaalapú termékek húsmentesen is fogyaszthatók, például párolt vagy friss zöldségekkel, gombával, tofuval vagy akár grill sajttal, hiszen a zöldség, a gabonaalap és a tejtermék együtt komplett fehérjeforrást biztosít, így csirkehús nélkül is teljes értékű fogásokat varázsolhatunk.
A köles az árpával együtt nagy hagyományra tekint vissza a táplálkozás történetében, hiszen már elődeink is előszeretettel fogyasztották őket. Az árpás MAGGI® Kaszotto gombás ízesítéssel, a köleses pedig négysajtos szószalappal kerül a boltok polcaira.
A MAGGI® Rizottó termékek kiváló megoldást jelenthetnek azoknak, akiknek fontos, hogy gyorsan elkészíthető, tápláló, ízletes fogásokat készíthessenek családjuk számára. A MAGGI® Rizottó a készítmények alapját képező carnaroli rizsnek köszönheti „al dente” textúráját. A Rizottó termékek gombás-parmezános, paradicsomos-paprikás és parmezános-sáfrányos ízesítésű változatokban érhetők el.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar fiatalok ötleteit is várják: A fenntartható jövőért közös globális mentorprogramot indít a Nestlé és a UNESCO
A Nestlé és a UNESCO bejelentette globális együttműködését, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Eltűnik a piacról a vegán KitKat
Négy év után megszünteti legtöbb piacán a Nestlé a vegán…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >