Arnold Schwarzenegger a Lidl reklámarca lett
Most már hivatalos, a 76 éves Arnold Schwarzenegger lett a Lidl barkácstermékeinek új arca.
A színész a márka reklámfilmjében fűrészt, akkus fúrót és más barkácseszközöket népszerűsít.
“Azért vagyok itt, hogy a sikerhez szükséges eszközeimről beszéljek. Minden, amit valaha is felépítettem, azért volt, mert a kezemben volt az erő, akárcsak neked. Nem féltem hibázni, a megszokottól eltérően gondolkodni”
– mondja a kisfilmben.
Kapcsolódó cikkeink
Tartósan csökkenti egyes csokoládék árát a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szemeteszsákot gyárt a Lidl a műanyag hulladékból Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrésstop kivezetésnek minden feltétele teljesült
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tartósan csökkenti egyes csokoládék árát a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Duplájára nő ősszel a vadhúsforgalom a Kifli.hu-n
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
