Arnold Schwarzenegger a Lidl reklámarca lett
Most már hivatalos, a 76 éves Arnold Schwarzenegger lett a Lidl barkácstermékeinek új arca.
A színész a márka reklámfilmjében fűrészt, akkus fúrót és más barkácseszközöket népszerűsít.
“Azért vagyok itt, hogy a sikerhez szükséges eszközeimről beszéljek. Minden, amit valaha is felépítettem, azért volt, mert a kezemben volt az erő, akárcsak neked. Nem féltem hibázni, a megszokottól eltérően gondolkodni”
– mondja a kisfilmben.
Kapcsolódó cikkeink
Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >Újra itt a Lidl-kollekció: logózott ruhák, papucsok és kiegészítők a boltokban
A Lidl 2025. július 24-től ismét elhozza saját márkás ruházati…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >