Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Arizonában a spanyol ajkú vásárlókra koncentrál a Wal-Mart
Arizonában a spanyol ajkú vásárlókra koncentrál a Wal-Mart
A Financial Times információi szerint Amerika vezető kiskereskedelmi lánca idén nyáron a spanyol ajkú lakosság igényeire specializált bevásárlóközpontokat nyit Arizona és Texas államokban.
A Supermercado de Walmart névre keresztelt Phoenix-i és
houstoni teszt üzletek a spanyolajkúak által lakott negyedek közelében
helyezkednek el, teljes személyzetük kétnyelvű lesz. A 3.625 négyzetméteres
egységek árukínálata szintén igazodik a körzetben lakók igényeihez.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Egyedi koncepcióval nyílt Mango üzlet az Allee-ban
Új helyszínen, friss belső dizájnnal nyitotta meg újra üzletét a…
Tovább olvasom >Több mint 4000 drogériatermékre kínál 30%-os kedvezményt a Tesco
Június 5-től több mint 4000 szépségápolási, vegyi- és papírárutermék kapható…
Tovább olvasom >Történelmi zuhanás: összeomlott a Wizz Air árfolyama a gyenge gyorsjelentés után
Drámai árfolyameséssel reagált a piac a Wizz Air legfrissebb gyorsjelentésére:…
Tovább olvasom >