Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Arizonában a spanyol ajkú vásárlókra koncentrál a Wal-Mart
Arizonában a spanyol ajkú vásárlókra koncentrál a Wal-Mart
A Financial Times információi szerint Amerika vezető kiskereskedelmi lánca idén nyáron a spanyol ajkú lakosság igényeire specializált bevásárlóközpontokat nyit Arizona és Texas államokban.
A Supermercado de Walmart névre keresztelt Phoenix-i és
houstoni teszt üzletek a spanyolajkúak által lakott negyedek közelében
helyezkednek el, teljes személyzetük kétnyelvű lesz. A 3.625 négyzetméteres
egységek árukínálata szintén igazodik a körzetben lakók igényeihez.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >