Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Arizonában a spanyol ajkú vásárlókra koncentrál a Wal-Mart
Arizonában a spanyol ajkú vásárlókra koncentrál a Wal-Mart
A Financial Times információi szerint Amerika vezető kiskereskedelmi lánca idén nyáron a spanyol ajkú lakosság igényeire specializált bevásárlóközpontokat nyit Arizona és Texas államokban.
A Supermercado de Walmart névre keresztelt Phoenix-i és
houstoni teszt üzletek a spanyolajkúak által lakott negyedek közelében
helyezkednek el, teljes személyzetük kétnyelvű lesz. A 3.625 négyzetméteres
egységek árukínálata szintén igazodik a körzetben lakók igényeihez.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >