Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Arizonában a spanyol ajkú vásárlókra koncentrál a Wal-Mart
Arizonában a spanyol ajkú vásárlókra koncentrál a Wal-Mart
A Financial Times információi szerint Amerika vezető kiskereskedelmi lánca idén nyáron a spanyol ajkú lakosság igényeire specializált bevásárlóközpontokat nyit Arizona és Texas államokban.
A Supermercado de Walmart névre keresztelt Phoenix-i és
houstoni teszt üzletek a spanyolajkúak által lakott negyedek közelében
helyezkednek el, teljes személyzetük kétnyelvű lesz. A 3.625 négyzetméteres
egységek árukínálata szintén igazodik a körzetben lakók igényeihez.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >