Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Arizonában a spanyol ajkú vásárlókra koncentrál a Wal-Mart
Arizonában a spanyol ajkú vásárlókra koncentrál a Wal-Mart
A Financial Times információi szerint Amerika vezető kiskereskedelmi lánca idén nyáron a spanyol ajkú lakosság igényeire specializált bevásárlóközpontokat nyit Arizona és Texas államokban.
A Supermercado de Walmart névre keresztelt Phoenix-i és
houstoni teszt üzletek a spanyolajkúak által lakott negyedek közelében
helyezkednek el, teljes személyzetük kétnyelvű lesz. A 3.625 négyzetméteres
egységek árukínálata szintén igazodik a körzetben lakók igényeihez.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >