Árharcos Tesco-kampányok
A Tesco ütemet vált az árérzékeny vásárlók meghódításáért folytatott harcban, és újabb Clubcard akciót indított, valamint további termékeket vont be az Aldi Price Match kampányába. Az exkluzív Clubcard-árak minden Clubcarddal rendelkező vásárló számára automatikusan elérhetők, így akár 50%-ot is spórolhatnak az olyan népszerű márkák, mint pl. a Carte d’Or, Birds Eye és a McCain termékei vásárlásával.
Az először 2019 májusában indult Clubcard Prices kampánynak eddig két hulláma volt, mindkettő korlátozott időre szólt. A mostani akció több mint 200 fagyasztott termékre vonatkozik, ami az elkövetkező hetekben folyamatosan bővül majd más kategóriákba tartozó termékekkel.
Ezzel párhuzamosan bővült az Aldi Price Match kampány további több mint 500 saját márkás és gyártói márkás termékkörrel. A márciusban indított kampány eredetileg 300, főleg Tesco-márkás és csak a Tescóban kapható saját márkás termékcsaládot érintett..
Kapcsolódó cikkeink
8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >Átadták a Tesco új 100 ezer négyzetméteres magyarországi logisztikai központját
November 27-én ünnepélyes keretek között adta át a CTP Magyarország…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én délig
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én, a…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >