Árharcos Tesco-kampányok
A Tesco ütemet vált az árérzékeny vásárlók meghódításáért folytatott harcban, és újabb Clubcard akciót indított, valamint további termékeket vont be az Aldi Price Match kampányába. Az exkluzív Clubcard-árak minden Clubcarddal rendelkező vásárló számára automatikusan elérhetők, így akár 50%-ot is spórolhatnak az olyan népszerű márkák, mint pl. a Carte d’Or, Birds Eye és a McCain termékei vásárlásával.
Az először 2019 májusában indult Clubcard Prices kampánynak eddig két hulláma volt, mindkettő korlátozott időre szólt. A mostani akció több mint 200 fagyasztott termékre vonatkozik, ami az elkövetkező hetekben folyamatosan bővül majd más kategóriákba tartozó termékekkel.
Ezzel párhuzamosan bővült az Aldi Price Match kampány további több mint 500 saját márkás és gyártói márkás termékkörrel. A márciusban indított kampány eredetileg 300, főleg Tesco-márkás és csak a Tescóban kapható saját márkás termékcsaládot érintett..
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Kiderült, mennyit keres a Tesco első embere
A Tesco vezérigazgatója, Ken Murphy, az idei évben rekordösszegű, 10…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >