Árharcos Tesco-kampányok
A Tesco ütemet vált az árérzékeny vásárlók meghódításáért folytatott harcban, és újabb Clubcard akciót indított, valamint további termékeket vont be az Aldi Price Match kampányába. Az exkluzív Clubcard-árak minden Clubcarddal rendelkező vásárló számára automatikusan elérhetők, így akár 50%-ot is spórolhatnak az olyan népszerű márkák, mint pl. a Carte d’Or, Birds Eye és a McCain termékei vásárlásával.
Az először 2019 májusában indult Clubcard Prices kampánynak eddig két hulláma volt, mindkettő korlátozott időre szólt. A mostani akció több mint 200 fagyasztott termékre vonatkozik, ami az elkövetkező hetekben folyamatosan bővül majd más kategóriákba tartozó termékekkel.
Ezzel párhuzamosan bővült az Aldi Price Match kampány további több mint 500 saját márkás és gyártói márkás termékkörrel. A márciusban indított kampány eredetileg 300, főleg Tesco-márkás és csak a Tescóban kapható saját márkás termékcsaládot érintett..
Kapcsolódó cikkeink
Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >Milliószámra viszik a jégkrémet a Tescókból
Több millió darab jégkrémet vásárolnak a magyarok a nyári szezonban…
Tovább olvasom >A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >