Árharcos Tesco-kampányok
A Tesco ütemet vált az árérzékeny vásárlók meghódításáért folytatott harcban, és újabb Clubcard akciót indított, valamint további termékeket vont be az Aldi Price Match kampányába. Az exkluzív Clubcard-árak minden Clubcarddal rendelkező vásárló számára automatikusan elérhetők, így akár 50%-ot is spórolhatnak az olyan népszerű márkák, mint pl. a Carte d’Or, Birds Eye és a McCain termékei vásárlásával.
Az először 2019 májusában indult Clubcard Prices kampánynak eddig két hulláma volt, mindkettő korlátozott időre szólt. A mostani akció több mint 200 fagyasztott termékre vonatkozik, ami az elkövetkező hetekben folyamatosan bővül majd más kategóriákba tartozó termékekkel.
Ezzel párhuzamosan bővült az Aldi Price Match kampány további több mint 500 saját márkás és gyártói márkás termékkörrel. A márciusban indított kampány eredetileg 300, főleg Tesco-márkás és csak a Tescóban kapható saját márkás termékcsaládot érintett..
Kapcsolódó cikkeink
Meghosszabbított határidővel, november 14-ig lehet pályázni a Tesco programjában a helyi fiatalok és közösségek jövőjére biztosított támogatásért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >3,1 millió QR-kód beolvasással a top5 legtöbbet letöltött app közé került a Tesco Clubcard alkalmazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >OKSZ: Az árrésstop rossz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mutassa be innovációját a SIRHA Budapest 2026 kiállításon!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ritmusváltás előtt a magyar intermodális forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A döntések 89%-a a nőké, mégis úgy érzik, figyelmen kívül hagyják őket
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

