Árfolyam, infláció, energia, munkaerőhiány: ezek voltak az északkelet-magyarországi regionális gazdasági fórum főbb témái
Szeptember 27-én összesen 6 megye vállalkozásainak vezetői találkoztak Debrecenben, hogy megvitassák a gazdasági környezet cégeket sújtó elemeit, valamint az őket érintő legalapvetőbb problémákat.
A zártkörű, meghívásos rendezvényen az általános kihívások és a rájuk adható megoldások, a legjobb gyakorlatok cseréje mellett rövid, interaktív előadások formájában több témát is érintettek a résztvevők. Így szó esett egyebek között:
- A kockázati tőkebefektetések szerepéről a dráguló hitelkörnyezetben;
- Az uniós és kormányzati forrásokkal kapcsolatos várakozásokról és a pályázati piac közeljövőjéről;
- A cégutódlás kérdéseiről és lehetséges forgatókönyveiről, mely elsősorban az elsőgenerációs, a rendszerváltás környékén alapított hazai vállalatokat érinti;
- A debreceni és régiós ingatlanfejlesztési trendekről, az új ipari beruházások (pl. BMW-gyár) hatásáról a lokális munkaerőpiacra.
A debreceni esemény egy országos rendezvénysorozat második állomása volt, amely során a BDO a mostanihoz hasonló fórumokat szervez minden magyarországi régióban, lehetőséget teremtve ezzel a vezető lokális vállalkozások számára a párbeszédre, a mindannyiukat érintő problémák közös megoldására.
Kapcsolódó cikkeink
Tényleg a krízismenedzsment az üzleti világ legfontosabb készsége?
November közepén, egy a vállalati digitalizáció témában megtartott konferencián az…
Tovább olvasom >3,7%-kal emelkedtek az árak novemberben
Az októberi 3,2%-os év/év alapú áremelkedést követően novemberben 3,7%-kal nőttek átlagosan…
Tovább olvasom >ESG: miért mindenki csak a nagyvállalatokról beszél?
Az ESG szempontok a fenntarthatóság kulcsfontosságú mérőeszközei. Mégis, amikor ESG-megfelelésről…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >