Áremelkedés az áruházláncokban
Jelentősen emelkedett az Origo internetes portál által összeállított termékkosár ára a legutóbbi felméréshez képest. Az internetes portál – ahogyan eddig -, úgy most sem vette figyelembe a sajátmárkás termékeket.
Az Auchan drágult a legnagyobb mértékben, de még így is a Cora maradt a legdrágább. A háziasszonyok az Auchannal, a hétvégi kiruccanásra készülő egyetemista fiatalok pedig a Tescóval jártak volna jól november elején.
Szeptemberben az Auchan kosara csak 0,43, a Coráé pedig 0,70 százalékkal drágult. Az akkori mérésnél a Tesco "vitte a pálmát", a maga 3,22 százalékos áremelkedésével.
November első napjaiban az Auchan „behozta a lemaradást,” árai jelentősen, 7,43 százalékkal álltak magasabban szeptember végéhez képest. A Cora 2,53 százalékkal drágult és továbbra is a legdrágábbnak számít. Most legkevésbé a Tesco drágult, az árak itt 1,47 százalékkal múlták felül a szeptemberieket – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Eltérően értelmezi a versenyhivatal vizsgálatainak eredményeit a kereskedelmi szövetség és a versenyhatóság
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) szerint a Gazdasági Versenyhivatal (GVH)…
Tovább olvasom >Rovaralapú élelmiszerek: miért nem váltják le a hagyományos húsokat?
Bár az utóbbi években a rovartenyésztést a hagyományos hústermelés környezetbarát…
Tovább olvasom >