Áremelkedés az áruházláncokban
Jelentősen emelkedett az Origo internetes portál által összeállított termékkosár ára a legutóbbi felméréshez képest. Az internetes portál – ahogyan eddig -, úgy most sem vette figyelembe a sajátmárkás termékeket.
Az Auchan drágult a legnagyobb mértékben, de még így is a Cora maradt a legdrágább. A háziasszonyok az Auchannal, a hétvégi kiruccanásra készülő egyetemista fiatalok pedig a Tescóval jártak volna jól november elején.
Szeptemberben az Auchan kosara csak 0,43, a Coráé pedig 0,70 százalékkal drágult. Az akkori mérésnél a Tesco "vitte a pálmát", a maga 3,22 százalékos áremelkedésével.
November első napjaiban az Auchan „behozta a lemaradást,” árai jelentősen, 7,43 százalékkal álltak magasabban szeptember végéhez képest. A Cora 2,53 százalékkal drágult és továbbra is a legdrágábbnak számít. Most legkevésbé a Tesco drágult, az árak itt 1,47 százalékkal múlták felül a szeptemberieket – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >