Áremelés és minőségi védjegy a tojáspiacon
Néhány hazai termelőnél a csomagoláson látható a Szent Korona rajza, ez az „egészséges tojás védjegy”.
Azok a termelők kapják, amelyeknek a termékei rendszeres
állatorvosi, technológiai, takarmányozási szűrőn esnek át. A védjegyszervezet
megalakításának fő célja a kiváló, ellenőrzött magyar tojás népszerűsítése, az
élelmiszer-biztonság nyomon követhetősége volt.
Nem kedvez az ágazatnak, hogy a tojástermelők nyereségét szinte
nullára redukálja a takarmány drágulása, a bekerülési költség 18 forint körüli,
ez az összeg nem tartalmazza a csomagolás, szállítás költségét. Az átvevők
20-21 forintot fizetnek, az áruházláncok a fogyasztók érdekében importtojással
fékezik a hazai áremelkedést.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >