Arculatváltás a Kométánál
Csomagolást és arculatot vált idén a Kométa teljes portfóliója. A cég logója is változáson ment keresztül: modernebb dinamikusabb külsejű lett.Az új szlogen az egyik fő kommunikációs elemként is szolgál: „Az íz a közös szenvedélyünk”.
A fenti jelmondatot a nézők már a júniusban indult országos televíziós kampány során „ízlelhetik”, de a reklámfilmben az evőeszközöknek is kiemelt szerep jut.
Az új csomagolást az Eper Stúdió tervezte. A Kométa éves megállapodást kötött a D’Arcy Avenue és a CMS brand connection kreatív- és médiaügynökségekkel a kampány kivitelezésére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >