Arculatváltás a Kométánál
Csomagolást és arculatot vált idén a Kométa teljes portfóliója. A cég logója is változáson ment keresztül: modernebb dinamikusabb külsejű lett.Az új szlogen az egyik fő kommunikációs elemként is szolgál: „Az íz a közös szenvedélyünk”.
A fenti jelmondatot a nézők már a júniusban indult országos televíziós kampány során „ízlelhetik”, de a reklámfilmben az evőeszközöknek is kiemelt szerep jut.
Az új csomagolást az Eper Stúdió tervezte. A Kométa éves megállapodást kötött a D’Arcy Avenue és a CMS brand connection kreatív- és médiaügynökségekkel a kampány kivitelezésére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >