Árcsökkentő kampány a Morrisonstól
Az utóbbi évek egyik legnagyobb leárazási kampányát indította el a Morrisons: több mint 500 terméket kínál olcsóbban.
A kampányban szinte minden termék részt vesz a pelenkától a kávéig, a csomagolt ebédtől a vacsoráig. A fehér bagett, a sonka, a multipack snackek és a kolbászok ára mind-mind csökkent, de például a darált hús, a rizs és a bab is olcsóbb lett, hogy kevesebb pénzből is meg lehessen főzni egy chilli con carnét.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >