Árcsökkentő kampány a Morrisonstól
Az utóbbi évek egyik legnagyobb leárazási kampányát indította el a Morrisons: több mint 500 terméket kínál olcsóbban.
A kampányban szinte minden termék részt vesz a pelenkától a kávéig, a csomagolt ebédtől a vacsoráig. A fehér bagett, a sonka, a multipack snackek és a kolbászok ára mind-mind csökkent, de például a darált hús, a rizs és a bab is olcsóbb lett, hogy kevesebb pénzből is meg lehessen főzni egy chilli con carnét.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >„Környezetbarát” fehér tojás bevezetésével támogatja a Morrisons a gazdákat
Chuckle Eggs termékcsaládját fehér tojásokkal bővíti a Morrisons a „For…
Tovább olvasom >Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA!
A hazai McDonald’s 2024-től kommunikációs szinten is kiemelt figyelmet szentel…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >