Árcsökkentő kampány a Morrisonstól
Az utóbbi évek egyik legnagyobb leárazási kampányát indította el a Morrisons: több mint 500 terméket kínál olcsóbban.

Mindent megtesznek, hogy a vásárlóknak több maradjon a zsebében
A kampányban szinte minden termék részt vesz a pelenkától a kávéig, a csomagolt ebédtől a vacsoráig. A fehér bagett, a sonka, a multipack snackek és a kolbászok ára mind-mind csökkent, de például a darált hús, a rizs és a bab is olcsóbb lett, hogy kevesebb pénzből is meg lehessen főzni egy chilli con carnét.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Némedi Erzsébet: A boldogság a bélben lakik
A bélrendszerünkben lévő mikrobiom egy olyan ökoszisztéma, amely nem csak…
Tovább olvasom >