Árcsökkentő kampány a Morrisonstól
Az utóbbi évek egyik legnagyobb leárazási kampányát indította el a Morrisons: több mint 500 terméket kínál olcsóbban.

Mindent megtesznek, hogy a vásárlóknak több maradjon a zsebében
A kampányban szinte minden termék részt vesz a pelenkától a kávéig, a csomagolt ebédtől a vacsoráig. A fehér bagett, a sonka, a multipack snackek és a kolbászok ára mind-mind csökkent, de például a darált hús, a rizs és a bab is olcsóbb lett, hogy kevesebb pénzből is meg lehessen főzni egy chilli con carnét.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >Új technológia forradalmasíthatja a kényelmi boltok házhoz szállítását az Egyesült Királyságban
A brit NearSt technológiai vállalat új az Egyesült Királyság kényelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a BioTechUSA cégcsoport
Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a tisztán…
Tovább olvasom >Terjednek Németország vidéki területein az automata üzletkoncepciók
Németországban az okosboltok szcénája rohamtempóban fejlődik, és a vidéki területeken…
Tovább olvasom >