Árcsökkentés a Tesco-ban: újabb 600 termék árát mérsékelték
A Tesco áruházlánc a kötelező akciózás megszűnése után is folytatja árcsökkentési kampányát, és további több mint 600 termékre vezetett be árstopot. A vállalat szeptembertől újabb jelentős lépést tett annak érdekében, hogy a vásárlók számára elérhetővé tegye a kedvező árú bevásárlást, ezúttal a leggyakrabban keresett márkatermékek árát is alacsonyan tartva.
Folyamatos akciók a vásárlók érdekében

A kötelező akciók után is csökkent árat a cég
Hevesi Nóra, a Tesco-Global Zrt. kommunikációs vezetője szerint az áruházlánc kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a szabályozásoktól függetlenül is olcsó és előre tervezhető bevásárlási lehetőségeket biztosítson. A szeptember 12-től életbe lépő intézkedések részeként újabb több mint 900 árucikk kerül be az Árgarancia programba, amely eddig elsősorban sajátmárkás termékeket tartalmazott. Most azonban olyan neves márkák is alacsony áron kaphatók, mint a Milka, Haribo, Nivea, Törley, Heineken, Coca-Cola, Pick, Herz, Chio és az Ariel. Emellett a vásárlók számára kulcsfontosságú friss csirke- és sertéshús is tartósan kedvező áron lesz elérhető.
Több mint 600 új termék kedvezménnyel
A kedvezményes árcsökkentés szeptember 12-től további 600 termékre is kiterjed, beleértve az állateledeleket és tartós élelmiszereket is. A csökkentett árú termékek között megtalálhatók a konzervek, reggelizőpelyhek, instant ételek, tészták, rizsek, valamint az egészséges és speciális diétáknak megfelelő termékek, mint például a vegán, cukor- és gluténmentes termékek.
Az árgarancia révén a vásárlóknak nem kell lemondaniuk az olyan népszerű márkákról, mint a Pedigree, Friskies, Felix, Whiskas állateledel, a Maggi kockák, a Knorr levesporok, a Rio Mare tonhalak, a Barilla tészták vagy a Kellogg’s gabonapelyhek. A speciális táplálkozási igényekkel rendelkezők számára elérhetőek maradnak a Nutella, Alpro, Cerbona és Gullon termékek is.
A vásárlók támogatása a fókuszban
A Tesco célja, hogy a vásárlók számára széles választékot kínáljon megfizethető áron, így a változatos étrend és az alapvető termékekhez való hozzáférés ne legyen akadály. Az áruházlánc folyamatos akciói, valamint a széleskörű márkatermékek kedvezményei révén a vásárlók továbbra is előnyös áron szerezhetik be mindennapi termékeiket.
Kapcsolódó cikkeink
Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >Milliószámra viszik a jégkrémet a Tescókból
Több millió darab jégkrémet vásárolnak a magyarok a nyári szezonban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >Változás a Zwack vezetésében: Belovai Csaba a Zwack Unicum Nyrt. új vezérigazgatója
A Zwack Unicum Nyrt. tulajdonosi döntése értelmében 2025. július 1-től…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >