Árcsökkentés a Tesco-ban: újabb 600 termék árát mérsékelték
A Tesco áruházlánc a kötelező akciózás megszűnése után is folytatja árcsökkentési kampányát, és további több mint 600 termékre vezetett be árstopot. A vállalat szeptembertől újabb jelentős lépést tett annak érdekében, hogy a vásárlók számára elérhetővé tegye a kedvező árú bevásárlást, ezúttal a leggyakrabban keresett márkatermékek árát is alacsonyan tartva.
Folyamatos akciók a vásárlók érdekében
Hevesi Nóra, a Tesco-Global Zrt. kommunikációs vezetője szerint az áruházlánc kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a szabályozásoktól függetlenül is olcsó és előre tervezhető bevásárlási lehetőségeket biztosítson. A szeptember 12-től életbe lépő intézkedések részeként újabb több mint 900 árucikk kerül be az Árgarancia programba, amely eddig elsősorban sajátmárkás termékeket tartalmazott. Most azonban olyan neves márkák is alacsony áron kaphatók, mint a Milka, Haribo, Nivea, Törley, Heineken, Coca-Cola, Pick, Herz, Chio és az Ariel. Emellett a vásárlók számára kulcsfontosságú friss csirke- és sertéshús is tartósan kedvező áron lesz elérhető.
Több mint 600 új termék kedvezménnyel
A kedvezményes árcsökkentés szeptember 12-től további 600 termékre is kiterjed, beleértve az állateledeleket és tartós élelmiszereket is. A csökkentett árú termékek között megtalálhatók a konzervek, reggelizőpelyhek, instant ételek, tészták, rizsek, valamint az egészséges és speciális diétáknak megfelelő termékek, mint például a vegán, cukor- és gluténmentes termékek.
Az árgarancia révén a vásárlóknak nem kell lemondaniuk az olyan népszerű márkákról, mint a Pedigree, Friskies, Felix, Whiskas állateledel, a Maggi kockák, a Knorr levesporok, a Rio Mare tonhalak, a Barilla tészták vagy a Kellogg’s gabonapelyhek. A speciális táplálkozási igényekkel rendelkezők számára elérhetőek maradnak a Nutella, Alpro, Cerbona és Gullon termékek is.
A vásárlók támogatása a fókuszban
A Tesco célja, hogy a vásárlók számára széles választékot kínáljon megfizethető áron, így a változatos étrend és az alapvető termékekhez való hozzáférés ne legyen akadály. Az áruházlánc folyamatos akciói, valamint a széleskörű márkatermékek kedvezményei révén a vásárlók továbbra is előnyös áron szerezhetik be mindennapi termékeiket.
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >