Árcsökkentés a Tesco-ban: újabb 600 termék árát mérsékelték
A Tesco áruházlánc a kötelező akciózás megszűnése után is folytatja árcsökkentési kampányát, és további több mint 600 termékre vezetett be árstopot. A vállalat szeptembertől újabb jelentős lépést tett annak érdekében, hogy a vásárlók számára elérhetővé tegye a kedvező árú bevásárlást, ezúttal a leggyakrabban keresett márkatermékek árát is alacsonyan tartva.
Folyamatos akciók a vásárlók érdekében
Hevesi Nóra, a Tesco-Global Zrt. kommunikációs vezetője szerint az áruházlánc kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a szabályozásoktól függetlenül is olcsó és előre tervezhető bevásárlási lehetőségeket biztosítson. A szeptember 12-től életbe lépő intézkedések részeként újabb több mint 900 árucikk kerül be az Árgarancia programba, amely eddig elsősorban sajátmárkás termékeket tartalmazott. Most azonban olyan neves márkák is alacsony áron kaphatók, mint a Milka, Haribo, Nivea, Törley, Heineken, Coca-Cola, Pick, Herz, Chio és az Ariel. Emellett a vásárlók számára kulcsfontosságú friss csirke- és sertéshús is tartósan kedvező áron lesz elérhető.
Több mint 600 új termék kedvezménnyel
A kedvezményes árcsökkentés szeptember 12-től további 600 termékre is kiterjed, beleértve az állateledeleket és tartós élelmiszereket is. A csökkentett árú termékek között megtalálhatók a konzervek, reggelizőpelyhek, instant ételek, tészták, rizsek, valamint az egészséges és speciális diétáknak megfelelő termékek, mint például a vegán, cukor- és gluténmentes termékek.
Az árgarancia révén a vásárlóknak nem kell lemondaniuk az olyan népszerű márkákról, mint a Pedigree, Friskies, Felix, Whiskas állateledel, a Maggi kockák, a Knorr levesporok, a Rio Mare tonhalak, a Barilla tészták vagy a Kellogg’s gabonapelyhek. A speciális táplálkozási igényekkel rendelkezők számára elérhetőek maradnak a Nutella, Alpro, Cerbona és Gullon termékek is.
A vásárlók támogatása a fókuszban
A Tesco célja, hogy a vásárlók számára széles választékot kínáljon megfizethető áron, így a változatos étrend és az alapvető termékekhez való hozzáférés ne legyen akadály. Az áruházlánc folyamatos akciói, valamint a széleskörű márkatermékek kedvezményei révén a vásárlók továbbra is előnyös áron szerezhetik be mindennapi termékeiket.
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Akár már 250 forinttal is segíthetünk a rászorulókon – ismét kuponos adománygyűjtés a Tesco áruházakban
15. alkalommal csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez.…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Coface: nehéz időszakban értek el növekedést a régió mamutvállalatai
Gyengén teljesítettek a közép- és kelet-európai régió országai tavaly: a…
Tovább olvasom >Egyre élénkebben foglalkoztatja a hazai vállalkozásokat a generációváltás
Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a…
Tovább olvasom >