Árcsökkentés a Tesco-ban: újabb 600 termék árát mérsékelték
A Tesco áruházlánc a kötelező akciózás megszűnése után is folytatja árcsökkentési kampányát, és további több mint 600 termékre vezetett be árstopot. A vállalat szeptembertől újabb jelentős lépést tett annak érdekében, hogy a vásárlók számára elérhetővé tegye a kedvező árú bevásárlást, ezúttal a leggyakrabban keresett márkatermékek árát is alacsonyan tartva.
Folyamatos akciók a vásárlók érdekében

A kötelező akciók után is csökkent árat a cég
Hevesi Nóra, a Tesco-Global Zrt. kommunikációs vezetője szerint az áruházlánc kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a szabályozásoktól függetlenül is olcsó és előre tervezhető bevásárlási lehetőségeket biztosítson. A szeptember 12-től életbe lépő intézkedések részeként újabb több mint 900 árucikk kerül be az Árgarancia programba, amely eddig elsősorban sajátmárkás termékeket tartalmazott. Most azonban olyan neves márkák is alacsony áron kaphatók, mint a Milka, Haribo, Nivea, Törley, Heineken, Coca-Cola, Pick, Herz, Chio és az Ariel. Emellett a vásárlók számára kulcsfontosságú friss csirke- és sertéshús is tartósan kedvező áron lesz elérhető.
Több mint 600 új termék kedvezménnyel
A kedvezményes árcsökkentés szeptember 12-től további 600 termékre is kiterjed, beleértve az állateledeleket és tartós élelmiszereket is. A csökkentett árú termékek között megtalálhatók a konzervek, reggelizőpelyhek, instant ételek, tészták, rizsek, valamint az egészséges és speciális diétáknak megfelelő termékek, mint például a vegán, cukor- és gluténmentes termékek.
Az árgarancia révén a vásárlóknak nem kell lemondaniuk az olyan népszerű márkákról, mint a Pedigree, Friskies, Felix, Whiskas állateledel, a Maggi kockák, a Knorr levesporok, a Rio Mare tonhalak, a Barilla tészták vagy a Kellogg’s gabonapelyhek. A speciális táplálkozási igényekkel rendelkezők számára elérhetőek maradnak a Nutella, Alpro, Cerbona és Gullon termékek is.
A vásárlók támogatása a fókuszban
A Tesco célja, hogy a vásárlók számára széles választékot kínáljon megfizethető áron, így a változatos étrend és az alapvető termékekhez való hozzáférés ne legyen akadály. Az áruházlánc folyamatos akciói, valamint a széleskörű márkatermékek kedvezményei révén a vásárlók továbbra is előnyös áron szerezhetik be mindennapi termékeiket.
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >