Arcfelismerőket szerelt fel a Carrefour új üzletében
Az Amazon Go-hoz hasonló boltot nyitott a Carrefour Párizs mellett. Az üzlet arcfelismerő rendszerrel és regisztrálás nélküli vásárlási lehetőséggel rendelkezik.
A kicsi, automata boltban a vásárlók egyszerűen az arcuk beszkennelésével is fizethetnek. A termékválaszték nagyon hasonlít az Amazon Goéhoz, és elsősorban snackekből és készételekből áll. A Flash nevű rendszer a vásárlók minden mozdulatát rögzíti.
A Carrefour azt reméli, hogy a vásárlók számlája minden vásárláskor automatikusan terhelődik, és nem lesz szükség kasszára, sőt, még a vonalkódok bescannelésére sem.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol Uvesco felvásárlását fontolgatja a Carrefour
Médiabeszámolók szerint a spanyol Uvesco Group élelmiszer-forgalmazó cég PAI Partners-től…
Tovább olvasom >Nutella jégkrémmel ünnepli a Ferrero a márka születésnapját Olaszországban
Az olasz édességgyártó óriás, a Ferrero édes meglepetéssel – a…
Tovább olvasom >Kiskereskedelem 2023: Racionalizáló fogyasztók, technológiai fejlesztések
Tavalyra visszatekintve a kiskereskedők többsége világszerte az infláció szárnyalásával, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >