Arcfelismerőket szerelt fel a Carrefour új üzletében
Az Amazon Go-hoz hasonló boltot nyitott a Carrefour Párizs mellett. Az üzlet arcfelismerő rendszerrel és regisztrálás nélküli vásárlási lehetőséggel rendelkezik.
A kicsi, automata boltban a vásárlók egyszerűen az arcuk beszkennelésével is fizethetnek. A termékválaszték nagyon hasonlít az Amazon Goéhoz, és elsősorban snackekből és készételekből áll. A Flash nevű rendszer a vásárlók minden mozdulatát rögzíti.
A Carrefour azt reméli, hogy a vásárlók számlája minden vásárláskor automatikusan terhelődik, és nem lesz szükség kasszára, sőt, még a vonalkódok bescannelésére sem.
Kapcsolódó cikkeink
Új partnerrel erősít Franciaországban a Picnic
A holland online szupermarket, a Picnic új partnert választott Franciaországban:…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Új kényelmi boltkoncepciót indít a Carrefour a párizsi metróállomásokon
Stratégiai megállapodást kötött a Carrefour az Altarea ingatlanfejlesztővel és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >