Arcfelismerőket szerelt fel a Carrefour új üzletében
Az Amazon Go-hoz hasonló boltot nyitott a Carrefour Párizs mellett. Az üzlet arcfelismerő rendszerrel és regisztrálás nélküli vásárlási lehetőséggel rendelkezik.
A kicsi, automata boltban a vásárlók egyszerűen az arcuk beszkennelésével is fizethetnek. A termékválaszték nagyon hasonlít az Amazon Goéhoz, és elsősorban snackekből és készételekből áll. A Flash nevű rendszer a vásárlók minden mozdulatát rögzíti.
A Carrefour azt reméli, hogy a vásárlók számlája minden vásárláskor automatikusan terhelődik, és nem lesz szükség kasszára, sőt, még a vonalkódok bescannelésére sem.
Kapcsolódó cikkeink
A francia szupermarketeknek tájékoztatniuk kell a vásárlókat a termékméret csökkentésről
Július 1-jétől a francia szupermarketeknek ún. „zsugorflációs”tájékoztatási kötelezettsége van, azaz…
Tovább olvasom >Valós segítséget jelenthetnek az akadálymentesített termékek a fogyatékkal élők számára
A WHO adatai szerint világszerte körülbelül 1,3 milliárd ember, vagyis…
Tovább olvasom >Egy évtized után visszatért a Carrefour Bulgáriába
A Carrefour francia szupermarketlánc helyi médiabeszámolók szerint 10 év szünet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >