Árat emeltek a német diszkontáruházak
Mégiscsak áthárítják a fogyasztókra a háromszázalékos áfa emelést.
A német diszkontáruházak annak ellenére emeltek, hogy
promóciókban hirdették, nem tüntetik fel áraikban a 2007. január 1-jétől életbe
lépett, élelmiszereket érintő forgalmi adó 16-ról 19 százalékra való emelését.
Az Aldi által meghirdetett árgaranciához tartozó termékek listája már a cég
honlapján sem érhető el – értesült a Die Welt. Az árak emelését a megnövekedett
nyersanyagköltségekkel magyarázza a diszkontlánc.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >