Árat emeltek a német diszkontáruházak
Mégiscsak áthárítják a fogyasztókra a háromszázalékos áfa emelést.
A német diszkontáruházak annak ellenére emeltek, hogy
promóciókban hirdették, nem tüntetik fel áraikban a 2007. január 1-jétől életbe
lépett, élelmiszereket érintő forgalmi adó 16-ról 19 százalékra való emelését.
Az Aldi által meghirdetett árgaranciához tartozó termékek listája már a cég
honlapján sem érhető el – értesült a Die Welt. Az árak emelését a megnövekedett
nyersanyagköltségekkel magyarázza a diszkontlánc.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
13,5 százalékkal, 2100 forint fölé emelkedett a fizikai átlagórabér a második negyedévben
Az idei második negyedévben 2104 forint volt a fizikai munkát…
Tovább olvasom >K&H: kevesebb figyelem jut a cégeknél a társadalmi felelősségre
Nagy- és kisvállalatoknál egyaránt csökkent a cégek társadalmi felelősség iránti…
Tovább olvasom >Optimalizálja nemzetközi üzlethálózatát a Lidl
Tovább lassult a Lidl nemzetközi üzletnyitásainak üteme a folyó pénzügyi…
Tovább olvasom >