Árat emeltek a német diszkontáruházak
Mégiscsak áthárítják a fogyasztókra a háromszázalékos áfa emelést.
A német diszkontáruházak annak ellenére emeltek, hogy
promóciókban hirdették, nem tüntetik fel áraikban a 2007. január 1-jétől életbe
lépett, élelmiszereket érintő forgalmi adó 16-ról 19 százalékra való emelését.
Az Aldi által meghirdetett árgaranciához tartozó termékek listája már a cég
honlapján sem érhető el – értesült a Die Welt. Az árak emelését a megnövekedett
nyersanyagköltségekkel magyarázza a diszkontlánc.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >