Aranyszalagot kapott a Rubin Csipedett Szegedi Paprikája
Aranyszalag Minőség Tanúsítvánnyal – a legmagasabb szintű minőségi elismeréssel – tüntette ki a Magyar Gasztronómiai Egyesület (MGE) a Rubin Csipedett Szegedi Paprikáját. Magyarországon ennél rangosabb elismerés nincs. Aranyszalagért nem lehet indulni, nevezni vagy fizetni. Nem így működik. A hazai gasztronómia legnagyobbjai maguk választják ki azokat a termékeket, melyeket alkalmasnak találnak arra, hogy alaposabban megvizsgálják. Ha felmerül egy hazai termékről, hogy „Aranyszalag gyanús”, akkor azt kiküldik a szakma legtapasztaltabb séfjeinek, szakembereinek, hogy teszteljék és véleményezzék azt. Ahogyan Molnár B. Tamás – az MGE elnöke – elmondta, a tanúsítvány célja a kiemelkedő minőség, az egyediség védelme, megbecsülése és a hitelesség.
A díjakat május 5-én adták át egy sajtógála keretében, ahol a régi és az új aranyszalagos termékek tiszteletére a legjobb magyar szakácsok főztek belőlük különleges fogásokat. A Rubin Csipedett Szegedi Paprikát Bernát Dániel (Rézkakas) mutatta be ínyenc nyúlgulyásával.
„Néhány évvel ezelőttig kizárólag ipari felhasználók részére értékesítettünk fűszerpaprikát. Akkor úgy döntöttünk, hogy beszállunk a lakossági és a gasztro piacra, de csak azzal a feltétellel, hogy kizárólag kiváló minőségű termékeknek próbálunk érvényt szerezni. Mi a termékeinkkel feltettünk egy kérdést a piacnak: kell-e ma Magyarországon minőségi magyar fűszerpaprika valakinek? Ez az elismerés óriási siker számunkra, mert azt jelenti, hogy kell. Vannak még olyanok, akik igénylik és felismerik a minőséget. Nem is akárkik, pontosan azok, akik meghatározzák a magyarok ízlését és tudását.” – Szokol Lajos (tulajdonos).
Kapcsolódó cikkeink
Sikeres teszten estek át a hegyes-erős paprika vetőmagok: ígéretes eredmények a Nébih kísérletében
A Szupermenta nyár eleji terméktesztjében vizsgált hegyes-erős paprika vetőmagok továbbra…
Tovább olvasom >Nébih: minden hegyes-erős paprika vetőmag megfelelt a követelményeknek
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei hegyes-erős paprikák vetőmagjait vizsgálták…
Tovább olvasom >Az európai paprikaszezon átmeneti időszaka: árak és kínálati változások
Az európai paprikaszezon most átmeneti időszakát éli, ahol a kínálati…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >