Aranykártya – túl exkluzív?
A Magyarországon élő arany- és platinakártyás ügyfelek a plasztikkal igénybe vehető szolgáltatásokat túl exkluzívnak és távolinak tartják, inkább a mindennapokban is használható, praktikus kedvezményeket szeretnének – legalábbis ez derül ki a MasterCard 2006 végén elvégzett regionális kutatásából.– Nagyon fontosnak tartottuk a kutatás elvégzését, hiszen az utóbbi évek társ-, márka- és affinitykártya-kibocsátásai megmutatták, milyen lényeges szerepet játszanak a speciális csoportokra szabott kedvezmények a plasztik sikerében – emelte ki Gauder Milán, a MasterCard Europe kiemelt ügyfélkapcsolati menedzsere.
A hazai arany- és platinakártya-birtokosok aránya egyelőre nem közelíti meg az uniós átlagot. A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a prémium kártyás ügyfelek aránya a teljes MasterCard-portfólión belül Magyarországon mindössze 1 százalék, szemben az Európai Unióban jelenleg mért 15 százalékkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >