Aranykártya – túl exkluzív?
A Magyarországon élő arany- és platinakártyás ügyfelek a plasztikkal igénybe vehető szolgáltatásokat túl exkluzívnak és távolinak tartják, inkább a mindennapokban is használható, praktikus kedvezményeket szeretnének – legalábbis ez derül ki a MasterCard 2006 végén elvégzett regionális kutatásából.– Nagyon fontosnak tartottuk a kutatás elvégzését, hiszen az utóbbi évek társ-, márka- és affinitykártya-kibocsátásai megmutatták, milyen lényeges szerepet játszanak a speciális csoportokra szabott kedvezmények a plasztik sikerében – emelte ki Gauder Milán, a MasterCard Europe kiemelt ügyfélkapcsolati menedzsere.
A hazai arany- és platinakártya-birtokosok aránya egyelőre nem közelíti meg az uniós átlagot. A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a prémium kártyás ügyfelek aránya a teljes MasterCard-portfólión belül Magyarországon mindössze 1 százalék, szemben az Európai Unióban jelenleg mért 15 százalékkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >