Aranykártya – túl exkluzív?
A Magyarországon élő arany- és platinakártyás ügyfelek a plasztikkal igénybe vehető szolgáltatásokat túl exkluzívnak és távolinak tartják, inkább a mindennapokban is használható, praktikus kedvezményeket szeretnének – legalábbis ez derül ki a MasterCard 2006 végén elvégzett regionális kutatásából.– Nagyon fontosnak tartottuk a kutatás elvégzését, hiszen az utóbbi évek társ-, márka- és affinitykártya-kibocsátásai megmutatták, milyen lényeges szerepet játszanak a speciális csoportokra szabott kedvezmények a plasztik sikerében – emelte ki Gauder Milán, a MasterCard Europe kiemelt ügyfélkapcsolati menedzsere.
A hazai arany- és platinakártya-birtokosok aránya egyelőre nem közelíti meg az uniós átlagot. A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a prémium kártyás ügyfelek aránya a teljes MasterCard-portfólión belül Magyarországon mindössze 1 százalék, szemben az Európai Unióban jelenleg mért 15 százalékkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >Veszélyben az élelmiszerbiztonság? Magyarország nem támogatja a Mercosur-egyezményt
Komoly aggodalmakat fogalmazott meg Nagy István agrárminiszter az EU és…
Tovább olvasom >Nyugták új korszaka: már elérhető az e-pénztárgép, 2026-tól kötelező lesz
2026. szeptember 1-jétől minden magyar vállalkozónak kötelező lesz nyugtát adni…
Tovább olvasom >