Aranyérmes lett a magyar pezsgő
19 ország 479 tétele közül lett aranyérmes a Hungaria Rosé Extra Dry pezsgő a burgundiai borvidéken megrendezett Effervescents du Monde világversenyen – írja az origo.
Jelentős siker ez, hiszen az aranyérmen túl a Top 10-es listára is felkerült ez a magyar tétel – amely ez alkalommal a szoros verseny és döntetlen helyezés miatt valójában tizenkettő tételt sorol: csupa neves francia és egyetlenegy olasz pezsgő szerepel rajta, nem utolsósorban pedig a Hungaria.
Kép: Hungaria, origo
A 18. alkalommal megtartott nívós, színtiszta pezsgő-versenyen (sparkling wines) 80 fős zsűri vette górcső alá a nedűket a franciaországi Château des Ravatys-ban december második felében.
A VILÁG MINDEN TÁJÁRÓL ÉRKEZETT NEMZETKÖZI SZAKÉRTŐK NÉGY NAPON ÁT SZIGORÚ MINŐSÉGI ELVÁRÁSOK MENTÉN, tökéletes kóstolási körülmények között vizsgálták a buborékos tételeket.
Összesen 35 arany- és 115 ezüstérmet nyertek a benevezett pezsgők – ezek legjobbjai a Top 10-es listára kerültek – áll az eredményről szóló közleményben.
Az 1955-ben alapított Hungaria pezsgőmárka alatt mindig kiemelkedő minőségű pezsgő készült, amelyet a márkatulajdonos Törley cégcsoportban felhalmozott tudás és szakértelem garantál. A mindenre kiterjedő igényesség, az évtizedes tapasztalatokon alapuló gyártási folyamatok, valamint a korszerű nemzetközi gyártási technológiák adaptálása révén egy olyan márka született, amelynek neve az évek során az exkluzivitással és magas minőséggel forrt össze.
„Ez egy igazán rangos pezsgőverseny, ráadásul a pezsgő hazájában, Franciaországban. 2019 után pedig 2020 legvégén is sikerült ezt az eredményt elérnünk rosénkkal – így dupláztunk –, nagyon örülünk ennek az elismerésnek.
Ráadásul ez nem csak a Hungaria sikere, hanem folytatódik a magyar pezsgők és borok ismertségének és elismertségének útja”– mondta el Csomay András, a Hungaria márkamenedzsere. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Red Bull táncverseny a TikTok-on
Az energiaital gyártó virtuális eseményként a TikTok közösségi videó megosztó…
Tovább olvasom >Sajátmárkás versenygyőztesek a konyhában
A fogyasztói igények változnak, így a termék innovációk kulcs szerepet…
Tovább olvasom >Kihirdették a sajátmárkás „Salute to Excellence” verseny győzteseit
A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége 2014 óta rendezi meg, az…
Tovább olvasom >További cikkeink
HELL: nem mindegy, miből iszunk! Igenis van különbség a csomagolóanyagok között
Nem minden csomagolóanyag és italcsomagolás bír ugyanazon tulajdonságokkal újrahasznosíthatóság szempontjából…
Tovább olvasom >A magyar tej sikere az ALDI-nál: negyedével bővülő hazai értékesítés, erősödő export
Jelentősen emelkedett a tavalyi év folyamán a kereslet az ALDI…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a Pécsi Bio sörcsalád a BIOFACH-on
A Pécsi Sörfőzde történetében először vett részt kiállítóként februárban a…
Tovább olvasom >