Aranyérmes lett a magyar pezsgő
19 ország 479 tétele közül lett aranyérmes a Hungaria Rosé Extra Dry pezsgő a burgundiai borvidéken megrendezett Effervescents du Monde világversenyen – írja az origo.
Jelentős siker ez, hiszen az aranyérmen túl a Top 10-es listára is felkerült ez a magyar tétel – amely ez alkalommal a szoros verseny és döntetlen helyezés miatt valójában tizenkettő tételt sorol: csupa neves francia és egyetlenegy olasz pezsgő szerepel rajta, nem utolsósorban pedig a Hungaria.
Kép: Hungaria, origo
A 18. alkalommal megtartott nívós, színtiszta pezsgő-versenyen (sparkling wines) 80 fős zsűri vette górcső alá a nedűket a franciaországi Château des Ravatys-ban december második felében.
A VILÁG MINDEN TÁJÁRÓL ÉRKEZETT NEMZETKÖZI SZAKÉRTŐK NÉGY NAPON ÁT SZIGORÚ MINŐSÉGI ELVÁRÁSOK MENTÉN, tökéletes kóstolási körülmények között vizsgálták a buborékos tételeket.
Összesen 35 arany- és 115 ezüstérmet nyertek a benevezett pezsgők – ezek legjobbjai a Top 10-es listára kerültek – áll az eredményről szóló közleményben.
Az 1955-ben alapított Hungaria pezsgőmárka alatt mindig kiemelkedő minőségű pezsgő készült, amelyet a márkatulajdonos Törley cégcsoportban felhalmozott tudás és szakértelem garantál. A mindenre kiterjedő igényesség, az évtizedes tapasztalatokon alapuló gyártási folyamatok, valamint a korszerű nemzetközi gyártási technológiák adaptálása révén egy olyan márka született, amelynek neve az évek során az exkluzivitással és magas minőséggel forrt össze.
„Ez egy igazán rangos pezsgőverseny, ráadásul a pezsgő hazájában, Franciaországban. 2019 után pedig 2020 legvégén is sikerült ezt az eredményt elérnünk rosénkkal – így dupláztunk –, nagyon örülünk ennek az elismerésnek.
Ráadásul ez nem csak a Hungaria sikere, hanem folytatódik a magyar pezsgők és borok ismertségének és elismertségének útja”– mondta el Csomay András, a Hungaria márkamenedzsere. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép a BB bor- és pezsgőcsalád
A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek…
Tovább olvasom >Nemzetközi szinten csökken, itthon nő a pezsgőfogyasztás
A pezsgő mindig is a luxus szimbóluma volt, amelyet az…
Tovább olvasom >Hungaria-partnertalálkozó
Partnertalálkozóval ünnepelte a Hungaria pezsgőmárka 70 éves születésnapját. A május…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Erős évet zárt a Shein brit leányvállalata, de komoly kockázatok árnyékolják a kilátásokat
Erős növekedést mutatott a Shein brit leányvállalata 2024-ben, miközben a…
Tovább olvasom >