Aranyéremmel debütált a Flore Confectionery a nemzetközi csokoládéversenyen
Mindössze nyolc hónappal a piacra lépése után már aranyérmet nyert az International Chocolate Awards európai elődöntőjén a magyar Flore Confectionery. A fine dining ihlette kézműves drazsékat gyártó márka három termékkel nevezett, melyek közül a „Sweet Sushi” elnevezésű különlegesség aranyat és különdíjat is nyert, míg a „Smoke Signals” ezüstéremmel zárt.
A márka alapítója és kreatív cukrásza, Tóth Flóra Emese Michelin-csillagos éttermekből hozta a komplex, átgondolt ízvilág iránti igényt, melyet a Flore játékos, mégis gourmet stílusban kínál drazsé formájában. A díjakat különösen értékessé teszi, hogy ez a Flore második versenye: 2024-ben már öt bronzérmet és egy aranyat is elhoztak az Academy of Chocolate Awardsról.
A Flore a kézműves csokoládék új generációját képviseli, célja pedig a minőségi csokoládéfogyasztás kultúrájának közelebb hozása a fiatalabb közönséghez is. A márka termékei és díjai is azt mutatják: egy jól eltalált ízkombináció csodákra képes.
Kapcsolódó cikkeink
400 millió euróból épít csokigyárat a Fazer Finnországban
A finn Fazer csoport bejelentette, hogy mégis megvalósítja új csokoládégyárának…
Tovább olvasom >Drágul a csokoládé, mégis veszik: fényes árbevétel, olvadó profit a Lindtnél
A Lindt & Sprüngli svájci csokoládégyártó idén ismét bebizonyította, hogy…
Tovább olvasom >Világnapján ünnepeljük a csokoládét!
Nehéz, sőt, már-már fájó elképzelni egy olyan világot, amelyben nincsenek…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >Gulyás Gergely: kiterjeszti a kormány a kistelepülési élelmiszerüzletek támogatási programját
Kiterjeszti a kormány az 5000 fő alatti településeken indult élelmiszerüzlet-támogatási…
Tovább olvasom >