Arany lolliPOP díjátadó a Promotion-ön
A hazai trade marketing szereplők, BTL-ügynökségeknek, display és installáció tervezők, kivitelezők, valamint ajándéktárgy gyártók- és használók a 2006. szeptember 6. és 2007. szeptember 6. között megvalósult eszközökkel, promóciókkal pályázhattak.
A résztvevők összesen hat – tartós display, akciós display,
integrált BTL-aktivitás, installáció, hosztesz promóció és ajándéktárgy –
kategóriában indulhattak, Az elbírálást a 2006-os évhez hasonlóan szakavatott
zsűri és a közönség végezte. A verseny díjátadójára a Promotion 8. Nemzetközi
marketingkommunikációs szakkiállítás részeként, 2007. október 2-5. között a
HUNGEXPO Budapesti Vásárközpont D pavilonjában kerül sor.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
MSZÉSZ: Április 8-ig lehet kitölteni a HOTREC kérdőívet
A HOTREC (európai tagországok szállodai és éttermi szövetségeinek ernyőszervezete) felmérést…
Tovább olvasom >Megint egy Walmart-csokor! – A nap képe
Az amerikai üzletláncból származó „szokásos” képsorozatunk természetesen most sem Walmart-specifikus,…
Tovább olvasom >Fagylalt(kiszerelés?) – A nap videója
Kis fantáziával könnyű elképzelni, hogy így a pultosból is költő…
Tovább olvasom >