Apró segítség, hatalmas öröm
A P&G és a SPAR Magyarország országos jótékonysági kezdeményezést indított „Apró segítség, hatalmas öröm” elnevezéssel a Magyar Vöröskereszt támogatására és a rászoruló gyermekek megsegítésére. A vásárlók minden SPAR és INTERSPAR üzletben megvásárolt P&G termékkel, így például az Ariel, a Lenor, a Pampers és a Gillette termékeivel is segíthetnek, mivel az ár 1%-át a Magyar Vöröskereszt a rászoruló gyermekek életkörülményeinek javítására fordítja. Az üzenet vásárlókhoz való eljutásában a kampány nagykövete, Molnár Ferenc Caramel segít.
A kezdeményezés 2016. december 7-ig tart.
Kapcsolódó cikkeink
A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Megnyitott a SIAL China, hazánk is bemutatkozik
Prémium élelmiszerek és különlegességek is megjelennek az Agrármarketing Centrum közösségi…
Tovább olvasom >Európa kedvencei már itthon is elérhetők – díjnyertes termékek diszkont áron a Kifli.hu-n
Négy nemzetközi díjat nyert saját márkás termékeivel a Kifli.hu anyavállalata,…
Tovább olvasom >