Apró segítség, hatalmas öröm
A P&G és a SPAR Magyarország országos jótékonysági kezdeményezést indított „Apró segítség, hatalmas öröm” elnevezéssel a Magyar Vöröskereszt támogatására és a rászoruló gyermekek megsegítésére. A vásárlók minden SPAR és INTERSPAR üzletben megvásárolt P&G termékkel, így például az Ariel, a Lenor, a Pampers és a Gillette termékeivel is segíthetnek, mivel az ár 1%-át a Magyar Vöröskereszt a rászoruló gyermekek életkörülményeinek javítására fordítja. Az üzenet vásárlókhoz való eljutásában a kampány nagykövete, Molnár Ferenc Caramel segít.
A kezdeményezés 2016. december 7-ig tart.
Kapcsolódó cikkeink
A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >Közel húsz év után visszatért a SPAR Finnországba
Közel két évtizedes szünetet követően a SPAR ismét megjelent Finnországban…
Tovább olvasom >„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >