Áprilisban folytatódik a Trade Marketing Klub!
A Trade Marketing Klub áprilisi klubülése mindig remek alkalom arra, hogy a lehető legtöbb szempontból megvizsgáljuk a fogyasztási piacot.
Idén rekordszámú, 6 piackutatót hívtunk meg, hogy mutassák be, hogy 2019-ben hogyan alakultak a piaci tendenciák és mik azok az előrejelzések, amelyeket egy trade marketingesnek, marketingesnek, sales vezetőnek feltétlenül ismernie kell ahhoz, hogy hatékonyan tudja tervezni a promóciókat és in-store tevékenységeket.
A GfK, a Nielsen, a GKI Digital, az NMS, az Offerista Group és a Retail Zoom szakemberei az egész magyar piacot bemutató, valamint trade marketing specifikus elemzéseket mutatnak meg a klubülés résztvevői számára a tavalyi évről, ami alapján kérdezhetjük is majd Őket az idei „jóslataikról”.
Miért alakultak úgy a tavalyi számok, és mi minek volt következménye? Mi változott és mi maradt változatlan? Az utóbbi hónapokban egyre több kollégát foglalkoztat, hogy a válság előjelei milyen területeken nyilvánulhatnak meg, és vajon ez majd miben befolyásolja a piacot?
Ha szeretnéd egy délután alatt a legátfogóbb piaci körképet kapni a piackutatóktól, akkor feltétlenül gyere el,
2020. április 23-án 15 órakor a Trade Marketing Klub
„Piackutatók elsőkézből” rendezvényére!
Előadóink:
Andreas Christou, a Retail Zoom ügyvezető igazgatója
Dorogi Adrienn, az NMS Hungary senior kutatója
Hajnal Dóra, a Nielsen vezető tanácsadója
Madar Norbert, a GKI Digital vezető tanácsadója
Orbán Tímea, az Offerista Group country managere
Turcsán Tünde, a GfK kereskedelmi vezetője
Hozz notebookot vagy jegyzetfüzetet, mert sok információt csak a helyszínen hallhatsz!
Kinek ajánljuk az áprilisi klubülést:
a fogyasztási cikk piacon dolgozó
- értékesítési szakembereknek
- trade marketingeseknek
- marketingeseknek
- POS gyártóknak
- szolgáltató cégek munkatársainak
A klubülés helyszíne:
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. VI. emeleti tárgyaló (A Krisztina körúttal párhuzamos Gellérthegy utcában javasolt a parkolás).
A klubülésre jelentkezéssel együtt lehet és még érdemes éves klubtagsági kártyát váltani, amely kedvezményes klubülés látogatásra és még számos más kedvezményre jogosít!
Az éves klubprogramhoz és az éves klubtagsági jelentkezéshez kattints az alábbi linkre:
https://trade-marketing.hu/#tag
Az áprilisi 23-i klubülés jelentkezéshez az alábbi linkre kattints:
http://trade-marketing.hu/piackutatoktol-elso-kezbol-klubules/
Kérjük, hogy a már klubtagsággal rendelkezők is feltétlenül küldjenek jelentkezési lapot, mert csak így tudjuk a részvételüket biztosítani.
A jelentkezési határidő:
- április 20.
Látogass el megújult honlapunkra – www.trade-marketing.hu -, ahol értesülhetsz a Klub eseményeiről, in-store versenyekről és szakmai cikkeket olvashatsz!
További információért Kiss Laurához fordulhatsz: laura@instoreteam.hu email címen és telefonon a 06 26 310 684 számon.
Szeretettel várunk a Klubban:
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna,
a Trade Marketing Klub alapítói
Kapcsolódó cikkeink
Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >NGM: egyre jelentősebb a női menedzsmenttel működő sikeres vállalkozások száma
Egyre jelentősebb a női menedzsmenttel működő sikeres vállalkozások száma –…
Tovább olvasom >A BKIK üdvözli a Kormány döntését a boltoknak előírt kötelező akciózás július 1-től történő kivezetéséről
A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara több szakmai szervezettel egyetértésben már…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >TECHXPO 2024: Rogán Antal tartja a konferencia nyitóelőadását
Holnap kezdődik a négynapos TECHXPO 2024 rendezvény, mely november 21-24. között Budapesten…
Tovább olvasom >TECHXPO 2024: Hamarosan startol Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója
Első alkalommal, de hagyományteremtő céllal rendezik meg idén a TECHXPO…
Tovább olvasom >