Applikációval nyitható bevásárlókocsit tesztel a Netto Németországban
A Netto közlése szerint a világ első olyan bevásárlókocsiját teszteli, amelyet alkalmazással és érmével is fel lehet oldani. Az első tesztüzem a diszkontcég két bajorországi üzletében indul.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
A kiegészítő funkciót a „Hybridloc” digitális rendszer biztosítja. Az alkalmazott technológia a Wanzl bevásárlókocsi-gyártótól származik. Ha a vásárlóknál nincs pénzérme vagy chip, vagy ha a digitális használatot részesítik előnyben, akkor egyszerűen csak odatartják okostelefonjukat a megnyitott Netto alkalmazással és az üzlet előzetes kiválasztásával a bevásárlókocsi fogantyújához, és a zár az NFC-kommunikáció révén feloldódik.
A Netto úgy tekint az új technológiára, mint az okostelefont használó vásárlók számára nyújtott szolgáltatásra.
Kapcsolódó cikkeink
A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >