Applikációval nyitható bevásárlókocsit tesztel a Netto Németországban
A Netto közlése szerint a világ első olyan bevásárlókocsiját teszteli, amelyet alkalmazással és érmével is fel lehet oldani. Az első tesztüzem a diszkontcég két bajorországi üzletében indul.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
A kiegészítő funkciót a „Hybridloc” digitális rendszer biztosítja. Az alkalmazott technológia a Wanzl bevásárlókocsi-gyártótól származik. Ha a vásárlóknál nincs pénzérme vagy chip, vagy ha a digitális használatot részesítik előnyben, akkor egyszerűen csak odatartják okostelefonjukat a megnyitott Netto alkalmazással és az üzlet előzetes kiválasztásával a bevásárlókocsi fogantyújához, és a zár az NFC-kommunikáció révén feloldódik.
A Netto úgy tekint az új technológiára, mint az okostelefont használó vásárlók számára nyújtott szolgáltatásra.
Kapcsolódó cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >Németországban havi szinten csökkentek, éves összevetésben nőttek a nagykereskedelmi árak májusban
Németországban májusban havi szinten gyorsult a nagykereskedelmi árak csökkenése, éves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >