Applikációval nyitható bevásárlókocsit tesztel a Netto Németországban
A Netto közlése szerint a világ első olyan bevásárlókocsiját teszteli, amelyet alkalmazással és érmével is fel lehet oldani. Az első tesztüzem a diszkontcég két bajorországi üzletében indul.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
A kiegészítő funkciót a „Hybridloc” digitális rendszer biztosítja. Az alkalmazott technológia a Wanzl bevásárlókocsi-gyártótól származik. Ha a vásárlóknál nincs pénzérme vagy chip, vagy ha a digitális használatot részesítik előnyben, akkor egyszerűen csak odatartják okostelefonjukat a megnyitott Netto alkalmazással és az üzlet előzetes kiválasztásával a bevásárlókocsi fogantyújához, és a zár az NFC-kommunikáció révén feloldódik.
A Netto úgy tekint az új technológiára, mint az okostelefont használó vásárlók számára nyújtott szolgáltatásra.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenőben a pezsgőfogyasztás Németországban
Németországban az elmúlt tíz évben jelentősen visszaesett a pezsgőfogyasztás: 2023-ban…
Tovább olvasom >Online gyógyszertár indításán dolgozik a dm Németországban
A dm drogérialánc 2025-től saját online gyógyszertárral kezd Németországban recept…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >