App-alapú fizetés a brit Co-op 30 üzletében
A brit Co-op app-alapú „pay-in-aisle” technológiájának tesztjét további 30 üzletre kiterjeszti, ezzel lehetővé téve a vásárlók számára, hogy a pénztárnál való sorbanállást elkerülve a megvásárolni kívánt termékeket mobiltelefonjukkal beszkenneljék és ki is fizessék. A fizetés történhet ApplePay-en és Google Pay-en keresztül.
A kísérletbe bekapcsolt helyszínek elsősorban nagyvárosok, így London, Manchester, Edinburgh és Cardiff, ahol a rendszer gyorsasága, egyszerűsége és kényelme okán a legfontosabb a vásárló számára – különösen csúcsidőben. Az üzletekben a jövőben is lesz humán munkaerővel működő, illetve önkiszolgáló pénztár.
A fenti funkciókon túlmenően az applikáció a Co-op Membership hűségprogram számára is platformot biztosít; a felhasználók élhetnek a saját márkás termékek választásakor járó 5%-os jóváírással, valamint 1%-ot ajánlhatnak fel helyi közösségi ügyek számára.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >860 milliárdos árbevételt ért el 2024-ben a Coop
Mintegy 4 százalékos növekedésnek köszönhetően 860 milliárd forintos árbevételt ért…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Labubu-láz: közel 400%-os profitnövekedéssel száguld a Pop Mart – már a Mattelt és a Sanriót is előzi
A „csúnya-aranyos” Labubu-figurák köré épített őrület, a vakdobozos értékesítés és…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >