App-alapú fizetés a brit Co-op 30 üzletében
A brit Co-op app-alapú „pay-in-aisle” technológiájának tesztjét további 30 üzletre kiterjeszti, ezzel lehetővé téve a vásárlók számára, hogy a pénztárnál való sorbanállást elkerülve a megvásárolni kívánt termékeket mobiltelefonjukkal beszkenneljék és ki is fizessék. A fizetés történhet ApplePay-en és Google Pay-en keresztül.
A kísérletbe bekapcsolt helyszínek elsősorban nagyvárosok, így London, Manchester, Edinburgh és Cardiff, ahol a rendszer gyorsasága, egyszerűsége és kényelme okán a legfontosabb a vásárló számára – különösen csúcsidőben. Az üzletekben a jövőben is lesz humán munkaerővel működő, illetve önkiszolgáló pénztár.
A fenti funkciókon túlmenően az applikáció a Co-op Membership hűségprogram számára is platformot biztosít; a felhasználók élhetnek a saját márkás termékek választásakor járó 5%-os jóváírással, valamint 1%-ot ajánlhatnak fel helyi közösségi ügyek számára.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >