Apák napi online kampányt indít a Dreher
Az anyák napjával szemben az apák napja ünneplése még kiforratlan hazánkban. A Dreher júniusi online kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a jeles nap fontosságára és segítse az ünneplés hagyományainak megteremtését.
Kevés olyan fontos pillanat van egy édesapa életében, mint amikor először koccint egy sörrel a felnőtt fiával, vagy lányával. Az apák napját kevesen tartjuk meg itthon és nincs kiforrott módja annak sem, hogyan ünnepeljük. Éppen ezért szeretné a Dreher felhívni a figyelmet erre a különleges alkalomra. A kampány célja, hogy a Dreher digitális csatornáin keresztül emlékeztessen az ünnepnapra és arra biztasson, hogy mutassuk ki a hálánkat és teremtsünk saját hagyományt az apukák felköszöntésével.
A teljes mértékben online kampány közösségi média aktivitásokkal szólítja meg a fogyasztókat. A Dreher Sörgyárak Instagram oldalán egy rejtvény segítségével hívta fel a fogyasztók figyelmét az aktivitásra. Apák napja előtt néhány nappal egy nyereményjátékot is meghirdetnek, melynek célja, hogy a fogyasztók online is üzenjenek apukájuknak. A játékban résztvevők között 1 rekesz Dreher Gold sört és 1-1 darab Dreher pulóvert sorsolnak ki, amelyet a nyertes és az apukája kap.
A kampány elemeinek előkészítése ezúttal is online platformokon futó munkafolyamatokkal valósult meg. A kampány fejlesztésében Lőrincz Zita, független grafikus, a Wavemaker Hungary és a Noguchi Porter Novelli vett részt.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Száz százalék Guinness, nulla százalék alkohol
Újra meglepetéssel indul a száraz november, hiszen novembertől a Borsodi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >