Apák napi online kampányt indít a Dreher
Az anyák napjával szemben az apák napja ünneplése még kiforratlan hazánkban. A Dreher júniusi online kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a jeles nap fontosságára és segítse az ünneplés hagyományainak megteremtését.
Kevés olyan fontos pillanat van egy édesapa életében, mint amikor először koccint egy sörrel a felnőtt fiával, vagy lányával. Az apák napját kevesen tartjuk meg itthon és nincs kiforrott módja annak sem, hogyan ünnepeljük. Éppen ezért szeretné a Dreher felhívni a figyelmet erre a különleges alkalomra. A kampány célja, hogy a Dreher digitális csatornáin keresztül emlékeztessen az ünnepnapra és arra biztasson, hogy mutassuk ki a hálánkat és teremtsünk saját hagyományt az apukák felköszöntésével.
A teljes mértékben online kampány közösségi média aktivitásokkal szólítja meg a fogyasztókat. A Dreher Sörgyárak Instagram oldalán egy rejtvény segítségével hívta fel a fogyasztók figyelmét az aktivitásra. Apák napja előtt néhány nappal egy nyereményjátékot is meghirdetnek, melynek célja, hogy a fogyasztók online is üzenjenek apukájuknak. A játékban résztvevők között 1 rekesz Dreher Gold sört és 1-1 darab Dreher pulóvert sorsolnak ki, amelyet a nyertes és az apukája kap.
A kampány elemeinek előkészítése ezúttal is online platformokon futó munkafolyamatokkal valósult meg. A kampány fejlesztésében Lőrincz Zita, független grafikus, a Wavemaker Hungary és a Noguchi Porter Novelli vett részt.
Kapcsolódó cikkeink
SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >130 éves Soproni Sörgyár
A kormány továbbra is stratégiai ágazatként tekint az élelmiszeriparra, ezért…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >Az Allee-ban adták át az ország első beltéri antenna rendszerét, amelyen mindhárom mobilszolgáltató 5G hálózata elérhető
A több szolgáltatót kiszolgáló beltéri hálózat egyedülálló az országban, különlegessége,…
Tovább olvasom >