Apák napi online kampányt indít a Dreher
Az anyák napjával szemben az apák napja ünneplése még kiforratlan hazánkban. A Dreher júniusi online kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a jeles nap fontosságára és segítse az ünneplés hagyományainak megteremtését.
Kevés olyan fontos pillanat van egy édesapa életében, mint amikor először koccint egy sörrel a felnőtt fiával, vagy lányával. Az apák napját kevesen tartjuk meg itthon és nincs kiforrott módja annak sem, hogyan ünnepeljük. Éppen ezért szeretné a Dreher felhívni a figyelmet erre a különleges alkalomra. A kampány célja, hogy a Dreher digitális csatornáin keresztül emlékeztessen az ünnepnapra és arra biztasson, hogy mutassuk ki a hálánkat és teremtsünk saját hagyományt az apukák felköszöntésével.
A teljes mértékben online kampány közösségi média aktivitásokkal szólítja meg a fogyasztókat. A Dreher Sörgyárak Instagram oldalán egy rejtvény segítségével hívta fel a fogyasztók figyelmét az aktivitásra. Apák napja előtt néhány nappal egy nyereményjátékot is meghirdetnek, melynek célja, hogy a fogyasztók online is üzenjenek apukájuknak. A játékban résztvevők között 1 rekesz Dreher Gold sört és 1-1 darab Dreher pulóvert sorsolnak ki, amelyet a nyertes és az apukája kap.
A kampány elemeinek előkészítése ezúttal is online platformokon futó munkafolyamatokkal valósult meg. A kampány fejlesztésében Lőrincz Zita, független grafikus, a Wavemaker Hungary és a Noguchi Porter Novelli vett részt.
Kapcsolódó cikkeink
Május 17. ünnep a magyar kisüzemi sörök kedvelői számára
Május 17-én, szombaton újra országos program keretében nyílnak meg az…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >