Anyatej oligoszacharidokat tartalmazó terméket dobott piacra a Nestlé Kínában
A Nestlé bejelentette, hogy Kínában a korai életkorban való táplálásra szánt HMO-kat (anyatej-oligoszacharidokat) tartalmazó terméket dob piacra.
A Wyeth illuma márkanév alatt bevezetett termék azt követően került forgalomba, hogy a kínai Nemzeti Egészségügyi Bizottság a közelmúltban engedélyezte az effajta bioaktív összetevők használatát.
A HMO-k a humán anyatejben a laktóz és a lipidek után a harmadik legnagyobb mennyiségben jelen lévő szilárd összetevők – mondta el a Nestlé, – és az új termék a három fő HMO-típusból kettőt, valamint olyan egészséges lipideket és fehérjéket tartalmaz, amelyek „szerepet játszanak a bélrendszer és az immunrendszer egészségében és a kognitív fejlődésben”.
Az új termék a Nestlé kínai gyárában, Suzhou-ban készül majd.
A vállalat első HMO-termék bevezetésével Kínában az anyatej-oligoszacharidok és 35 másik létfontosságú összetevő előnyeit kínálja a kisgyermekek számára – közölte a vállalat és hozzátette, hogy – az illuma tej bevezetésével a Nestlé a HMO-kutatás terén szerzett szakértelmét terjeszti ki tápszer márkáira. Így a közelmúltban bevezetett Sinergity márkával a Nestlé egy olyan saját keveréket kínál, amely egy különleges probiotikumot tartalmaz hat, az életkorhoz igazított anyatej-oligoszachariddal kombinálva a csecsemők fejlődésének támogatására.
Kapcsolódó cikkeink
Fulladásveszélyes cumik és mérgező esőkabátok: uniós vizsgálat alatt a Temu és a Shein termékáradata
Babacumik, amelyek fulladást okozhatnak, UV-szűrő nélküli napszemüvegek, tiltott vegyi anyagokat…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A családi vállalatok soha nem látott mértékben fektetnek hangsúlyt az innovációra
Az innováció vezető szerepet kap a családi vállalkozások életében a…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >