Anuga: jelentkezési finis
– Ismét összefogott megjelenést szervez az FVM Agrármarketing Centrum a világ egyik legjelentősebb idei szakvásárán, a Kölnben október 13-tól 17-ig rendezendő Anuga kiállításon – tájékoztatja lapunkat Dobrotka Zsuzsa, az AMC marketingkommunikációs csoportvezetője. – A tíz szakvásárt egyesítő rendezvény keretében az AMC a magyar élelmiszeripar szereplőinek négy különböző tematikus pavilonjában kínál támogatott bemutatkozási lehetőséget.
Az általános élelmiszerek pavilonjában 470 négyzetméter, a mélyhűtött termékekében 135, a húsipari termékekében 100, míg a tejtermékekében 50 négyzetméter helyet foglalt le az AMC.
A hivatalos jelentkezési határidőig, április végéig 51 hazai cég jelentkezett kiállítónak.
A kiállítók kétféle bemutatkozási lehetőségére hívja fel a figyelmet Dobrotka Zsuzsa:
– Egyrészt a közösségi standrészen az AMC átvállalja a magyar gyártók helyett a területdíj, illetve a standköltségek 100 százalékát. Másrészt az egyéni standrészen kiállító vállalatok maximum 50 százalékos támogatásban részesülhetnek hasonló költségeiknél.
Az Anuga sajtófőnöke, Christine Hackmann lapunknak adott tájékoztatásában hangsúlyozta, hogy az Anuga kiállítói és látogatói most először élvezhetik a felújított és kibővített kölni vásárterület magasabb színvonalú szolgáltatásait.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >