Anuga: jelentkezési finis
– Ismét összefogott megjelenést szervez az FVM Agrármarketing Centrum a világ egyik legjelentősebb idei szakvásárán, a Kölnben október 13-tól 17-ig rendezendő Anuga kiállításon – tájékoztatja lapunkat Dobrotka Zsuzsa, az AMC marketingkommunikációs csoportvezetője. – A tíz szakvásárt egyesítő rendezvény keretében az AMC a magyar élelmiszeripar szereplőinek négy különböző tematikus pavilonjában kínál támogatott bemutatkozási lehetőséget.
Az általános élelmiszerek pavilonjában 470 négyzetméter, a mélyhűtött termékekében 135, a húsipari termékekében 100, míg a tejtermékekében 50 négyzetméter helyet foglalt le az AMC.
A hivatalos jelentkezési határidőig, április végéig 51 hazai cég jelentkezett kiállítónak.
A kiállítók kétféle bemutatkozási lehetőségére hívja fel a figyelmet Dobrotka Zsuzsa:
– Egyrészt a közösségi standrészen az AMC átvállalja a magyar gyártók helyett a területdíj, illetve a standköltségek 100 százalékát. Másrészt az egyéni standrészen kiállító vállalatok maximum 50 százalékos támogatásban részesülhetnek hasonló költségeiknél.
Az Anuga sajtófőnöke, Christine Hackmann lapunknak adott tájékoztatásában hangsúlyozta, hogy az Anuga kiállítói és látogatói most először élvezhetik a felújított és kibővített kölni vásárterület magasabb színvonalú szolgáltatásait.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >