Anuga Chilled & Fresh Food 2025: középpontban az innováció, a frissesség és a kényelem
2025. október 4-8 között kerül megrendezésre Kölnben az Anuga Chilled &Fresh Food szakkiállítás, amely a világ legjelentősebb hűtött friss élelmiszerekkel kapcsolatos eseménye.
A több mint 150 kiállító részvételével zajló vásár kibővített kiállítótérrel, nemzetközi márkákkal és erőteljes külföldi jelenléttel várja a látogatókat, ami jól tükrözi a fogyasztók friss, minőségi, tápanyagdús és egyszerre praktikus termékek iránti érdeklődésének növekedését.
A minőséget kereső és időmegtakarításra törekvő fogyasztóknak szóló hűtött kényelmi termékkínálatban – egyebek mellett – friss tészták, antipasti, marinált zöldségek, előkészített saláták, szeletelt gyümölcsök, prémium hal- és tengeri élelmiszerek, valamint friss italok szerepelnek .
A kiállítók mintegy 50 standot és 10 országpavilont működtetnek a rendezvényen – bemutatkozik többek között Lettország, Olaszország, Görögország, Lengyelország, de Korea, Kína és Üzbegisztán is. Jelen lesznek olyan ismert márkák, mint a Wewalka (Tante Fanny friss tészták), a Settele (töltött tészták), a Lemberg (kaviár), a Naturello és a Perla. Első alkalommal lép a közönség elé a húsos készétel- és kényelmitermék-specialista lengyel U Jedrusia Sp. z o.o.
Az Innova Market Insights adatai szerint a hűtött és friss élelmiszerek globális piaca 2019 és 2023 között évente átlagosan 3%-kal bővült, legdinamikusabban Afrikában (+11%) és a Közel-Keleten (+7%). A bevezetett új termékek számát illetően az Egyesült Királyság (9%), az USA (8%) és Franciaország (6%) áll az élen. A szegmens fő kategóriái a hús, hal és tojás (34%), a tejtermékek (21%) és a készételek, köretek (19%). A vásárló 41%-a kiemelten fontosnak tartja a kényelmet, miközben nő a kereslet a gluténmentes (31%), magas fehérjetartalmú (25%), adalékmentes (26%) és laktózmentes (16%) termékekre.
Az Anuga Chilled & Fresh Food 2025 idén is az innovációk, üzleti kapcsolatok és piaci trendek megismerésének kulcsfontosságú platformja.
Kapcsolódó cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Lendületet vett a növényi alapú élelmiszerek eladása Európában
Lendületesen ível felfelé a növényi alapú élelmiszerek forgalma Európában, mely…
Tovább olvasom >A vártakon túl
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható. Minden évben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Strandkaják, bicikli és tüdőpumpa – így élik túl a nyugdíjkihívás második hetét a fiatalok
Folytatódik a K&H nyugdíjkihívása: a versenyzők újabb bizonyítékát adták annak,…
Tovább olvasom >Így alakult a csemegekukorica körkép
Az ország északi részében kifejezetten jó csemegekukorica-terméseredmény várható, míg délebbre…
Tovább olvasom >Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >