Animált menuboardok a KFC-ben
Magyarországon elsők között a Király utcai KFC-ben indult el a hagyományokkal szakító, úgynevezett animált menuboardok használata. Az újszerű alkalmazás bevezetésének célja, hogy a hátulról megvilágított, gyorséttermi menüt bemutató statikus táblákat hosszú távon felváltsa egy olyan digitális felület, ahol a termékinformációk mellett a branddel kapcsolatos információk is megjelennek, egy márkára szabott, egyedi vizuális köntösbe bújtatva. Az animált menuboard mellett az ügyféltérben kihelyezett nagyobb képernyőkön zenei szórakoztató tartalmakat (elsősorban videoklipeket) vetítenek, szintén a márkaértékek figyelembevételével.
A KFC-éttermek audiovizuális tervezésével és tartalomszolgáltatásával a Mood Mediát bízták meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Príma ajándék #veddahazait maszkkal kampányol
Január 11-én kezdődött az a kéthetesre tervezett – a maszkkészlet…
Tovább olvasom >Aranyérmes lett a magyar pezsgő
19 ország 479 tétele közül lett aranyérmes a Hungaria Rosé…
Tovább olvasom >Terjeszkedik az LG a globális e-sport-piacon: partnerségre lép a Gen.G és az LG UltraGear monitor márka
Az LG Electronics (LG) megerősíti jelenlétét a gyorsan növekvő globális…
Tovább olvasom >