Animált menuboardok a KFC-ben
Magyarországon elsők között a Király utcai KFC-ben indult el a hagyományokkal szakító, úgynevezett animált menuboardok használata. Az újszerű alkalmazás bevezetésének célja, hogy a hátulról megvilágított, gyorséttermi menüt bemutató statikus táblákat hosszú távon felváltsa egy olyan digitális felület, ahol a termékinformációk mellett a branddel kapcsolatos információk is megjelennek, egy márkára szabott, egyedi vizuális köntösbe bújtatva. Az animált menuboard mellett az ügyféltérben kihelyezett nagyobb képernyőkön zenei szórakoztató tartalmakat (elsősorban videoklipeket) vetítenek, szintén a márkaértékek figyelembevételével.
A KFC-éttermek audiovizuális tervezésével és tartalomszolgáltatásával a Mood Mediát bízták meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >