Anaconda Professional dizájnváltás
Az Anaconda Professional termékek csomagolása 2015-ben megújult, teljesen új külsőt kapott. A dizájnváltásért a márka elnyerte a HUNGAROPACK különdíját a fogyasztói és gyűjtőcsomagolás-kategóriában.
Az Anaconda Professional termékek magas minőséget képviselnek a professzionális kozmetikumok területén, az elmúlt években kiváló alapanyagok felhasználásával, folyamatos fejlesztésekkel igyekeztek elnyerni és megtartani a szakmai felhasználók szeretetét.
– A fejlesztői munka során arra törekedtünk, hogy ezt a minőségi színvonalat a termékek csomagolása is megfelelően tükrözze, és szerettük volna, ha korszerűbb megjelenést kapnak a termékeink. Úgy gondom, ezt sikerült is megvalósítanunk, az Anaconda Professional készítmények egy igazán letisztult és esztétikus külsőt kaptak, amely, ahogy a díj is mutatja, a szakma és a felhasználók körében is sikert aratott – mondja Eperjesi Ferenc, a PL Beauty ügyvezető igazgatója.
– A dizájnváltást megelőzően végeztünk egy kutatást a kozmetikai brandekre vonatkozóan, hogy minél megalapozottabb lehessen a termékek vizuális megjelenítése – teszi hozzá Horváth Dániel, a dizájnváltással megbízott cég, a Paqart Design Kft. vezetője.
Az Anaconda Professsional termékek koherens, szabadon bővíthető termékcsaládokba sorolása után kezdték meg a dizájntervek kidolgozását.
Arra törekedtek, hogy a márka termékei modern és egységes megjelenítést kapjanak, ugyanakkor a különböző termékcsaládokra és bőrtípusokra való készítmények mégis könnyen megkülönböztethetőek legyenek. Ennek megjelenítéséhez egységes alapmintázatot, de jól elkülöníthető geometrikus szimbólumokat és színeket alkalmaztak.
A végeredmény hűen tükrözi a márka üzenetét, a visszafogottságot, több évtizedre visszanyúló szakmai tudást, magas minőségét és megújulási képességét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >