Anaconda Professional dizájnváltás
Az Anaconda Professional termékek csomagolása 2015-ben megújult, teljesen új külsőt kapott. A dizájnváltásért a márka elnyerte a HUNGAROPACK különdíját a fogyasztói és gyűjtőcsomagolás-kategóriában.
Az Anaconda Professional termékek magas minőséget képviselnek a professzionális kozmetikumok területén, az elmúlt években kiváló alapanyagok felhasználásával, folyamatos fejlesztésekkel igyekeztek elnyerni és megtartani a szakmai felhasználók szeretetét.
– A fejlesztői munka során arra törekedtünk, hogy ezt a minőségi színvonalat a termékek csomagolása is megfelelően tükrözze, és szerettük volna, ha korszerűbb megjelenést kapnak a termékeink. Úgy gondom, ezt sikerült is megvalósítanunk, az Anaconda Professional készítmények egy igazán letisztult és esztétikus külsőt kaptak, amely, ahogy a díj is mutatja, a szakma és a felhasználók körében is sikert aratott – mondja Eperjesi Ferenc, a PL Beauty ügyvezető igazgatója.
– A dizájnváltást megelőzően végeztünk egy kutatást a kozmetikai brandekre vonatkozóan, hogy minél megalapozottabb lehessen a termékek vizuális megjelenítése – teszi hozzá Horváth Dániel, a dizájnváltással megbízott cég, a Paqart Design Kft. vezetője.
Az Anaconda Professsional termékek koherens, szabadon bővíthető termékcsaládokba sorolása után kezdték meg a dizájntervek kidolgozását.
Arra törekedtek, hogy a márka termékei modern és egységes megjelenítést kapjanak, ugyanakkor a különböző termékcsaládokra és bőrtípusokra való készítmények mégis könnyen megkülönböztethetőek legyenek. Ennek megjelenítéséhez egységes alapmintázatot, de jól elkülöníthető geometrikus szimbólumokat és színeket alkalmaztak.
A végeredmény hűen tükrözi a márka üzenetét, a visszafogottságot, több évtizedre visszanyúló szakmai tudást, magas minőségét és megújulási képességét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kiberbiztonság = üzleti érdek
A digitalizáció mindennapjaink szerves részévé vált, ám a technológiai fejlődés…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >